Komt dit door grieperigheid of?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Whitepearl, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ik ben 11 weken en 5 dagen zwanger ik ben een klein Beetje grieperig maar keelpijn is ondertussen weer weg dus ik dacht gaat de goede kant op.

Ik ben vandaag nog dagje thuis gebleven van werk en man wat ben ik daar blij om

Elke keer als ik rondloop of de trap op of af heb ik het gevoel flauw te vallen en compleet buiten adem

Ook heb ik nog steeds verschrikkelijke hoofdpijn is dit nog door het ziek zijn of kan het wat anders zijn?

2. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Misschien is je bloeddruk aan de lage kant, schijnt nogal voor te komen aan het begin van een zwangerschap. Anders even je vk bellen?

3. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

7 sep 2013
    518
    1
    18
    Ja ik loop in het ziekenhuis moet ik daarheen bellen en dat vind ik vervelend.
    Maar het vervelende is dat ik vrijdagochtend weg ga voor weekendje weg en me dan zo voelen is erg vervelend

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Denk dat je gewoon niet fit bent hoor
    En hoofdpijn hoort bij t eerste trimester

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    is hier een lage bloeddruk. ik drink een kopje bouillon, en verder veel water. helpt ook voor de hoofdpijn. moet echt minstens 2.5 liter drinken anders gaat t mis!

6. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    kan best door lage bloeddruk komen, anders even huisarts bellen mss kan die even snel de bleoddruk opnemen dan weet je het zeker.....

Deel Deze Pagina