Ik ben 11 weken en 5 dagen zwanger ik ben een klein Beetje grieperig maar keelpijn is ondertussen weer weg dus ik dacht gaat de goede kant op. Ik ben vandaag nog dagje thuis gebleven van werk en man wat ben ik daar blij om Elke keer als ik rondloop of de trap op of af heb ik het gevoel flauw te vallen en compleet buiten adem Ook heb ik nog steeds verschrikkelijke hoofdpijn is dit nog door het ziek zijn of kan het wat anders zijn?
Misschien is je bloeddruk aan de lage kant, schijnt nogal voor te komen aan het begin van een zwangerschap. Anders even je vk bellen?
Ja ik loop in het ziekenhuis moet ik daarheen bellen en dat vind ik vervelend. Maar het vervelende is dat ik vrijdagochtend weg ga voor weekendje weg en me dan zo voelen is erg vervelend
is hier een lage bloeddruk. ik drink een kopje bouillon, en verder veel water. helpt ook voor de hoofdpijn. moet echt minstens 2.5 liter drinken anders gaat t mis!
kan best door lage bloeddruk komen, anders even huisarts bellen mss kan die even snel de bleoddruk opnemen dan weet je het zeker.....