Ik heb vanochtend een test gedaan en die was positief... Ben vergeten hoe lang ik zwanger was van Brandon toen ik de eerste afspraak met de vk ging maken
Maar je kan natuurlijk morgen alvast even bellen voor een afspraak, meestal is het inderdaad zo rond de 8 a 9 weken.
Gefeliciteerd!!!! Ik heb 1,5 week gewacht voordat ik een afspraak maakte bij de vK. Ik kon terecht bij 8 weken. Ik zou nu alvast een afspraak maken want het kan wel eens druk zijn
Gefeliciteerd...en normaal ga je rond de 8 a 9 weken naar de vk maar je kunt al heel vroeg een afspraak maken. Ik zelf was iedere keer al met 5 a 6 weken daar maar dat was omdat mijn zwangerschap niet zo goed liep in het begin
Ik heb een weekje gewacht voordat ik de verloskundige belde. (dit omdat ik voor deze zwangerschap al heel vroeg een miskraam kreeg, dus ik wilde het eerst even afwachten. Daarna hadden ze meteen een afspraak gemaakt voor 8weken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was met 6 weken bij de verloskundige voor een eerste afspraak. Dit omdat ik de week erna met vakantie ging en de vk het wel leuk vond om alvast kennis te maken.
Gefeliciteerd. Wij mochten tussen de 6-8 weken bellen voor een afspraak. Eerste afspraak (intake) en echo met 9.5 week. We vinden het zo spannend!