Hoi dames, ik heb een vraagje.. 2 uurtjes terug moest ik na de wc heb geplast en afgeveegd toen ik opstond kwam er nog vocht uit best wel veel eigenlijk meteen gaan zitten weer afgeveegd inlegkruisje erin gedaan toen ik zat voelde ik wel iets lopen ik dacht nog urine ging na de wc en keek zag roze afscheiding ofzo best veel. betekend dit nou dat de bevalling vandaag of morgen kan beginnen? Bij een vriendin kwam ook roze afscheiding en een dag later is ze bevallen. heeft iemand dit ook gehad?
Hoi, denk dat dit je slijmprop is. Hoeft niets te betekenen maar kán wel.. gewoon weer afwachten dus.. spannend hoor!
Spannend meid.. Ik ben ook al dagen mijn slijmprop verloren.. maar tot nu toe allleen maar gerommel.. succes meid ..
Ik was 6 dagen overtijd toen ik mijn slijmprop verloor. Een paar uur erna is de bevalling begonnen. Heel veel succes
Ik denk alleen dat het niet me slijmprop is. gister verloor ik alleen roze afscheiding Nu meer soort vn oudbloed inmiddels 4 inlegkruisjes vol ik denk dat ik maar de vk ga bellen.
Als je het niet vertrouwd, kun je natuurlijk altijd de VK bellen.....Die zijn er niet voor niks. Succes in elk geval!
Meid gewoon even bellen al is het alleen voor je eigen gevoel laat je het weten wat ze zei?, bloedverlies is trouwens veel voorkomend vlak voor de bevalling misschien heb je ondertussen al weeën succes
Hoi, Ik kom net vn de ziekenhuiis aan de ctg gelegen enz. ik had wel weeen actievetijd maar niet regelmatig moest thuis verder afwachten. dat bloed was dat me lichaam zich aan het voorbereiden is voor de bevalling. Heb nu wel rugpijn en een beetje het gevoel dat ik ong moet worden. Is er woensdag nog niks aan de hand dan word ik ingeleid Al denk ik dat het wel voor woensdag er is krijg regelmatig steken in me rug, ga nu ook ff liggen
spannend meid,. Nou ik hoop voor je dat het snel doorzet en jullie de kleine in je armen kunnen vast houden . succes met de bevalling..
Nou, ik hoop ook voor je dat het nu gauw doorzet! Wachten is ook maar niks, zeker niet als het "rommelt". Heel veel succes, ik hoop dat alles goed gaat en je gauw een kerngezond kindje in je armen hebt. Elmo
Hier een filmpje met aanwijzingen voor een drukpuntmassage om weeën op gang te helpen. Hopelijk werkt het bij je! Let op: alleen als je de 40 weken gepasseerd bent!
ik heb nu om de 5 min echt pijn in me rug maar niet dat ik zeg ooo ik ga kapot.. dit zijn weeen toch neem ik aan wat steeds erger gaat worden. Lijkt me niet voorweeen ofzo? heb het nu 1 uur lang ik wacht ff nog 1 uur dan bellen of?
Hey Meid...ik hoop dat je over een paar uurtjes je mooie meisje vast hebt!!! En....ik ben jaloers!!!!!
Spannend meid.,. ja gewoon even aan kijken.. gaat het meer zeer doen of komt er regematiger gewoon ff de verlos bellen die zijn er athans voor toch .. succes hoor .. ben ook wel beetje jaloers op je hoor