hoi allemaal we willen graag met de 35 weken een buikfotoshoot doen, maar wat is nu leuk om dan aan te trekken of mee te nemen?? iemand tips / ideeën?
Zal ik als (kinder)fotograaf ook even reageren. Heeft de fotograaf je geen tips gegeven trouwens? Maar goed. Sowieso aandoen waar jij je prettig in voelt. Dan is dat ook zichtbaar op de foto namelijk. Wil je ook met blote buik/rug/borsten op de foto dan geen strakke bh aandoen voor de shoot want dan zie je de lijnen. Verder qua accessoires.. Tsja, alles kan. Knuffeligs, badeendje die je op je buik zet, muisjes, rompertje, treintje met de naam, sokjes.. Joh, een heleboel. Wees creatief. Het gaat erom dat jij je goed voelt en een leuk resultaat hebt. Succes en vooral veel plezier!
Ik heb afgelopen week een fotoshoot gedaan. En ik ben In blote kont gegaan. Naakt vind ik zelf geen probleem. Ben jaren lang model geweest en heb geen schaamte nu heb ik de contact drukken gekregen en een ding vind ik echt lelijk dat zijn tepels op de fOto Sinds ik zwanger ben lijken t wel wieldoppen en echt lelijk op de foto. Als je een profiel shot ziet is het mooi maar recht er op verpest het echt de foto. Verder heb ik geen geslachtsdelen laten zien maar dat doe ik nooit. Is ook niet nodig Hahahaha Trek aan waar jij je mooi in voelt. ! Eenvoud is het mooist. Een goede fotograaf heeft geen poespas nodig om een mooie foto te maken. Een moeder to be in al haar schoonheid is voldoende !
Als hier boven staat, al had mijn fotograaf alles zelfin huis. Ik had wel mijn bruidsluier mee, om mooi im mijn lijf te drapperen. Dat word ook t hemeltje boven wieg,vond ik leuk.
Lint voor om de buik Zwart shirt Wit shirt Badeendje Knuffel Muisjes (Blauw of roze) Grote bloem (Lelie/Roos) Schoentjes/Slofjes Anders ff googlen....
hoi dames allemaal bedankt voor de reacties, de fotograaf gaf al wel aan wit shirt, spijkerbroek. en hun hadden muisjes..maar was net even opzoek naar dat ene bijzondere en met google krijg je toch ook vaak weer dezelfde soort foto's te zien. maar heb nu wel wat ideetjes. bedankt daarvoor