Gevallen wat nu?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HappyZwanger86, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyZwanger86

HappyZwanger86 Niet meer actief

Goedeavond allemaal,

Ik ben net uitgegleden op de houte vlonder eindigde in een split en heb nu wat buik krapjes. Ik ben niet op mn buik of rug gevallen maar wijdbeens plat op mn kont. Moet ik me zorgen maken om de kleine?

2. Username

Username Niet meer actief

Nee dat lijkt me niet. Je bent niet op je buik gevallen gelukkig. Dus geen zorgen :)

3. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    jeetje zeg, ik hoop dat er niks aan de hand is en alles gewoon goed is met je

4. HappyZwanger86

Dank je wel :). Heb net de VK gebeld en die zei je bent precies goed gevallen. Als ik me morgen nog ongerust voel mag ik langs komen en dan gaan we de kleine nog een keer bekijken :)

5. Sas82

Sas82 Lid

1 sep 2012
    64
    0
    0
    o ik ken het gevoel! Afgelopen zaterdag was ik uitgegleden op een stukje ijs.. whop plat op mijn rug terecht gekomen. Kon ook geen kwaad maar ja he.. kon toch even langskomen voor een hartfilmpje en alles bleek goed. Dan zit je erna toch net wat lekkerder op de bank;)

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hier ook uitgegeleden vorige week over het ijs. Bah!
    Viel op mijn knie en ik gleed door op mijn bibs. Beetje blauw nu, maar beebje doet het goed hoor.

7. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Ik gleed vorige week van de trap in het ziekenhuis nog wel! Gelukkig alleen op mijn billen en leek wel of die kleine daarna aan het schudden van het lachen was in mijn buik dus had daar gelukkig geen zorgen over. Wel nog een paar dagen spierpijn gehad in arm en been van de rare beweging die ik gemaakt had.

8. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Nee hoor kan geen kwaad, je kindje zit met 14 weken nog heel erg goed verstopt;) ik ben vorige week buiten gevallen op m'n billen en de baby bewoog heel veel alsof het wilde laten weten dat alles goed is;) heb wel last van m'n bips gehad haha

Liefs

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gelukkig niet op je buik!
    Zelf ben ik met ongeveer 20 weken plat op mijn buik gevallen, op het bed welliswaar, want t bed kieperde om.
    Gelukkig ook niets aan de hand maar je schrikt toch!

10. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    niks aan de hand waarschijnlijk.

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Je zou wel geschrokken zijn, je hoeft je geen zorgen te maken. Je kleine baby wordt wel beschermd in je buik, dit door middel van de vruchtwater etc.
    Mocht je je echt zorgen maken dan kun je altijd je VK bellen.

Waarschijnlijk zeggen zij wel hetzelfde! ;)

12. HappyZwanger86

Dank jullie wel voor alle lieve reacties.

Heb de verloskundige gebeld had een beetje een raar gevoel in mn buik. Gelukkig zit ik bij een praktijk met 3 schatten van verloskundige. Één van hen kwam langs en heb het hartje gehoord en dan geeft wel een beter gevoel.

Ze zeiden al het kan geen kwaad maar om je gerust te stellen gaan we even luisteren.

13. FemkeJ

FemkeJ Lid

8 aug 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, ik herken de onrust. Ben enkele geleden bijna van de fiets gevallen en maakte een rare beweging. Heb de hele weg aan mijn man gevraagd of hij dacht dat het kwaad kon :(

Fijn dat de vk even langs is geweest en dat het goed was met de kleine. Je voelt je dan toch weer stukken beter!

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Fijn dat ze even zijn langsgekomen, dan ben je nu 100% gerustgesteld..
    Vaak kan er niets gebeuren omdat hij of zij wel veilig zit van binnen!

15. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Ik ben steeds heel angstig om te vallen buiten toen het zo sneeuwde en zoveel ijs lag. Maar goed, we zullen toch naar buiten moeten. Dus dan maar extra voorzichtig lopen.

Deel Deze Pagina