Bij mij lukte het ook niet hoor, dat draaien, deed me echt zeer na de 2de keer. Dat draaien is ook niet niks, rust maar lekker uit Liefs, Denise
jij bent (zie ik in je metertje in je onderschrift) 1 dag later uitgerekend dan ik . 19 juli is onze uitgerekende datum. En nu zie ik dat je op 9 juli al voor de keizersnede mag komen Waarom zo snel ? Ik ga vrijdag weer naar het ZH voor een gesprek met de gyn ... hoop dat ik nog wel een weekje later mag dan jij
ja ze gaven aan dat ze het rond de 38 of 39 ste week wilden plannen en toen kwam 9 juli eruit. 38ste week mag het komen......is het af. Volgende week nog eens navragen, maar ik vind het prima zo. doei doei Alies
Ik ben nu wel erg benieuwd hoe lang wij nog zouden moeten wachten ... Toch wel een gek idee dat je van te voren weet waneer je die kleine geboren zal zijn Hebben ze ook verteld hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven na een keizersnede ?
Hoi Er staat ongeveer 6 dagen voor, maar de vpk verteld dat in de praktijk vrouwen ook vaak met 3, 4 dagen al naar huis gaan. Hangt er helemaal van af hoe het helemaal verloopt. Ja het is een raar idee hoor. Echt om zenuwachtig van te worden. Normaal zal een bevalling je een beetje overvallen, nu weet je het precies. En heb je meer tijd om daar over na te denken. Snel nog ff van alles regelen en kopen, want die 2 weken zijn zo om! doei doei
Ik vond het ook een raar idee dat ik al wist wanneer ik moeder zou worden. Ik hoefde gelukkig maar 3 nachtjes te blijven in het ziekenhuis. Vandaag weer op controle geweest, alles was goed. Nu mag ik een half jaar niet zwanger worden. Daar zit ik ook helemaal niet op te wachten. Mocht je vragen hebben Alies/Sjolly stel ze gerust hoor.
Thanks Verzorgingsmiep ... leuke bijnaam Was jou keizersnede ook een geplande ? En in welke week is dat gebeurt ?
Die naam had ik verzonnen omdat ik in de verpleging werkte. Nu niet meer, werk nu als pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf. Mijn keizersnede was een geplande. Met 35,2 weken hebben ze geprobeerd mijn dochter te draaien, maar was niet gelukt. Ik had te strakke buikspieren. Ze hebben de keizersnede uitgevoerd toen ik 39,2 weken zwanger was. Ik zag er echt enorm tegenop. Maar het is meegevallen. Je hebt wel pijn daarna, maar dat heb je met een gewone bevalling ook (zelf geen ervaring mee hoor, maar men zegt dat). De eerste 6 weken moet je rustig aan doen, dus niet zwaar tillen, stofzuigen enzo. Heb je nog meer vragen, hoor ik het wel (misschien beter via pb om niet off topic te gaan).
Bij ons ook zo, ligt nu nog in stitje met een been omhoog en een omlaag. Dus bijna onmogelijk om te draaien. We mogen dan ook kiezen uit draaien, stuitbevalling of keizersnede, ik wil dan ook keizersnede, lig je langer maar mijn kleintje moet toch een poosje blijven in ziekenhuis dus kan ik er langer bij zijn ook Draaien durf ik niet aan en lees nu ook veel reacties dat het niet is gelukt en aangezien ik erg stuigge strakken buikspieren heb...vrees ik dat het niet te doen is bij ons ook. Kies dan liever zelf voor keizersnede met kans op complicaties voor mij dan voor die kleine, die heeft al genoeg aan zichzelf. Maar er kan nog aardig wat gebeuren nu dus we wachten het maar af. Wel een erg nuttig forum overigens! Had er ook een topic over geplaatst zonder deze eerste gezien te hebben... Succes iedreen met de bevalling iig!