ik ben nu 35 weken en 3 dagen zwanger en ben het echt zat.heb nu al 2 weken voorweeen moet ook steeds naar het ziekenhuis in en uit. de baby is aan de kleine kant maar dat is bij elke zwangerschap bij mij.heb al 2 kinderen.en ben bij beide ingeleid met 37 weken alleen willen ze nu niet inleiden en moet ik het rustig afwachten alleen is dat heel erg moeilijk want ik heb echt veel pijn.kan moeilijk lopen en opstaan.slapen gaat bijna niet.ben echt doodop. ik probeer nu zelf al wat te doen om de weeen op te wekken zoals hart van ananas eten,en heb wonderolie in huis gehaald maar durf het niet te nemen.bitter lemon smaakt niet.en mijn man wil niet dat ik voetenreflextherapie ga doen.accupunctuur willen ze niet doen want dat doen ze pas vanaf 38 weken.ik heb ergens gelezen dat melk met kaneel ook kan werken om de weeen wat op te wekken. ik weet dat het heel egoistisch is van mij om de bevalling op gang proberen te laten komen terwijl de baby er nog niet klaar voor is.maar ik ben zwaardepri en slik er nu ook geen medicijnen voor i.v.m. zwangerschap.en dat maakt het geestelijk nog moeilijker voor me.ik zit niks anders te doen dan alleen huilen en in bed te liggen.ik kan niet eens voor mijn 2 andere kinderen zorgen dus die zijn nu maar bij oma sinds 4 dagen.ik weet niet meer wat ik moet doen en hoe ik het moet volhouden totdat de weeen echt door gaan zetten vanzelf.ik moest ff mijn verhaal kwijt.
Sterkte meid en hoop dat je bevalling snel mag beginnen. Zo is het ook niet echt fijn meer. Wel stom dat ze je nu niet willen inleiden met 37 weken....terwijl ze dat bij je andere 2 kinderen wel gedaan hebben. Succes meid!!!!!!!!!! ik denk aan je!
Assiahannouf, ff een dikke knuffel. En even nadenken nu. Bij 35 weken is het nog veel te vroeg voor je babietje om geboren te worden! Ik weet dat baby's die nog veel vroeger geboren worden ook gezond kunnen zijn, maar een zwangerschapsduur is niet voor niets 40 weken, hou die gedachte vast. En al die huismiddeltjes gaan je ook niet helpen als het kindje er nog niet klaar voor is (gelukkig). Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar waarvoor moest je naar het ziekenhuis? Ik ben bekend met een depressie, en ik weet dat dat heel zwaar is. Maar probeer nu in het belang van je kindje te denken. Maak van de nood een deugd, vraag je man om tijdschriften te halen, of een boek of een paar films, een beetje afleiding, en iets lekkers als je dat mag hebben, pak je rust. Je kinderen zijn als het goed is in goede handen en je kindje in je buik ook nu. Nogmaals ik ken je voorgeschiedenis niet dus als ik iets zeg waarvan ik niet weet waar ik het over heb, sorry daarvoor. Sterkte wijffie. Kop op.
Vervelend dat je je zo voelt! Zet 'm op, maar ik wil wel even kwijt dat ik het niet zo'n goed idee van je vind dat je je bevalling wilt opwekken. Je kindje is nog niet voldragen en is zelfs aan de kleine kant...bovendien zit in ananashart kinine en dat is een (in grote hoeveelheden) giftige stof. Andere manieren om de bevalling op te wekken zou ik niet proberen en al helemaal geen wonderolie (wekt ook darmkrampen bij je kindje op!) Ennuh al die middeltjes helpen pas als jij en je kindje er klaar voor zijn!!! (ik ben met 41 + 6 weken ingeleid en het enige wat echt schijnt te helpen -seks- hielp hier zelfs niet) Dus meid, doe het voor je kindje, nog even doorbijten!
Ik hoop echt voor de meiden die moeten bevallen en het zooow zat zijn, dat het niet al te lang meer gaat duren. Maar herken het helemaal. Tuulijk heb je het er voor over maar op een gegeven moment wil je gewoon je kindje en je zelf weer zijn!! Ik moet nog 2 weken en paar dagen of 4 weken.. Ik heb een zware zwangerschap gehad. Al vanaf het begin flauwvallen, misselijk hoofdpijnen en onzekerheid tot de 20 weken en daarna ging ventje nog op uitzending, dus moest alles alleen doen met hoop stress en vooral niet kunnen slapen enz... Maar goed ik heb het voor over.. Ben behoorlijk van mn roze wolk afgedondert. En ik maar denken, wat lopen die vrouwen/meiden toch allemaal te zeiken in de zwangerschap, ach ik kan wel werken t/m 38 weken ( wat nou t/m 36 weken)..pff dat doen wel wel even...haha NOT!!! Vandaag een goeie dag gehad lekker naar de stad geweest om nieuw broeken te kopen voor na de bevalling (niet dat ik veel ben aangekomen, maar mn kont is zo groot geworden..:x) Even een bedje schilderen gaat opzich wel goed, maar einde van de avond kom ik mezelf zo hard tegen..grr Ja ben het ook zat..haha Kom maar kleintje we verlangen zo erg naar je..
Ik schrik hier toch wel van! Lieve meiden, tegenwoordig zijn jullie zo bevoorrecht met het vele vooronderzoek wat gedaan kan worden. Stel je even voor,zwanger en niks anders dan 1 x pm wegen,bloeddruk meten en de verloskundige hoort het hartje (jij niet). Zo was het bij mijn beide zwangerschappen in 1985 en 1989. Die 40 weken duurde vreselijk lang vooral omdat je niks wist. Is mijn kindje wel oke en wat is het waren de belangrijkste vragen. Natuurlijk maak je nu gebruik van wat er is(zou ik ook doen) maar de zwangerschap onnodig verkorten Juist die laatste weken zijn zo belangrijk! Ook ik had last van super veel kwalen maar wist dat ik richting die 40 weken moest en kom op wat zijn die paar weken nou?? Dus meiden hou nog ff vol en als je grootste beloning komt ben je al die nare dingen toch ook zo weer kwijt! Onze dochter heeft een fors risico op een prematuur kindje en we zouden er alles voor geven als ze netjes door kon lopen tot de 40 e week. Op zeker kan ze de laatse twee maanden niks meer maar ze wil maar 1 ding..een kind. Veel sterkte enne tis geen preek hoor maar puur mijn gedachten hierover
Ik ben het helemaal eens met bezorgde... Schrik er ook heel erg van dat iemand die nog niet eens 37 weken zwanger is, zelf de bevalling persé op gang wil brengen. En dan nog met wonderolie! Dit is niet veilig, hè... Ik begrijp echt wel dat het allemaal heel erg zwaar kan zijn maar een kindje dat in het ZH ligt omdat het prematuur geboren is of in het vruchtwater gepoept heeft en longproblemen heeft (door de wonderolie), is ook héél erg zwaar! Ik wens je veel sterkte om deze laatste periode toch nog door te komen!
Helaas zijn jouw klachten geen reden om in te gaan leiden, ik heb het er ook met mn gyn over gehad namelijk. Maar niet bij 35 weken hoor, dan is je kindje er nog helemaal niet klaar voor en zal hij/zij dalijk de couveuse in moeten!?? Ik zou vragen of je andere kindjes misschien een nachtje kunnen logeren en een slaappil vragen zodat je even bij kunt tanken. Ik zou me er ook niet op instellen om toch met 37 weken te bevallen, dan valt het zo tegen als het toch 42 weken word... succes.
Kan me voorstellen dat het zwaar voor je is. Maar om het nu zelf op te gaan wekken dat zou ik nooit gaan doen. Ik ga nu even heel hard tegen je zijn: Maar mijn tweeling is 3 maanden te vroeg geboren. Je kindje is er nu nog niet aan toe om geboren te worden omdat je nog maar 35 weken bent. Denk je nou echt dat je je beter voelt als jij straks bevallen bent en je hummeltje ligt in de couveuse?? Denk dat je je dan veel k*tter voelt. Je voelt je machteloos als je je kleintje zo ziet liggen. Dus kop op meid, even volhouden hoe moeilijk het ook is. Je doet het voor je kindje toch?? Sterkte!