Stuitligging en bijkomende zaken

Discussie in 'De bevalling' gestart door famke89, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Neeh zit nog op de bank haha.. gaan zo lekker uit eten! Nog ff laatste x met zijn tweetjes.. (zonder dat thuis kids met een oppas zitten ;) )

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Hoi dames! Gister is dmv een keizersnee onze dochter geboren! :D alles is me erg mee gevallen.. heb nu ook weinig pijn.. ben zelfs al ff uit bed geweest.. verder zijn we heerlijk aan t genieten! :D

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Gefeliciteerd!!!!
    Hoe heb je de natuurlijke keizersnee ervaren? Ik heb morgen opname gesprek en ga dit nogmaals benadrukken.

4. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    De natuurlijk Ks was echt heel bijzonder.. al hoe wel in geen vergelijkingsmateriaal heb ;).. had raampje in t doek was tussen mij en mijn buik zat... en heb onze kleine meid dan ook geboren zien worden! Na snelle controle heb ik haar bij me gekregen en is ze bij me gebleven! Vond t alllemaal ook heel relaxt aan :)

5. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd! Geniet er van!!!

6. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Gefeliciteerd!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik lees ook mee. Hier ligt de kleine ook in stuit. Ik heb nog wel even de tijd maar wel handig om me alvast wat te verdiepen.

Ik hoop echt dat ie wil draaien uit zichzelf. Hij beweegd in ieder geval genoeg daarbinnen..

8. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vandaag weer bij de verloskundige geweest voor een liggingsecho....zoals verwacht natuurlijk nog steeds keurig in stuit :(

We gaan a.s woensdag naar het Wilhelmina Kinderziekenhuis is Utrecht voor een eventuele versie....ik wil wel dat ze eerst uitvoerig controleren of de navelstreng nergens omheen gewikkeld zit etc, voor ze een poging wagen. Ik wil het bij 1 poging laten...lukt dat niet dan laten we het zo en gaan we kijken naar de mogelijkheden van een stuitbevalling of natuurlijke ks....

Hij lag in ieder geval wel gunstig.....als in dubbelgevouwen met zijn beentjes omhoog en totaal nog niet ingedaald.

Spannend hoor.....ik ben erg benieuwd hoe het allemaal zal lopen....ik hoop natuurlijk dat hij nog even snel een salto maakt voor a.s. Woensdag ;)

9. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Gefeliciteerd met jullie dochter!!!! :D

10. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Bijzonder he?!

Onze zoon is inmiddels alweer een week oud. Wat gaat de tijd snel! Vorige week zaterdag (35+1) braken mijn vliezen. Om half 12 is hij met de keizersnee geboren. 2460 gram.
    De gyn raadde me trouwens aan gewoon te bevallen omdat hij mrt 35 nog goed door het geboortekanaal past. Gelukkig kreeg ik zelf de keuze en ben ik toch voor een keizersnee gegaan. Ik had me op een keizersnee voorbereid, en niet op een stuitbevalling.
    Ik heb onze zoon maar even bij me gehad omdat hij zo vroeg kwam, hij moest al snel in de couveuse. Zondag mocht hij in een gewoon bedje en sinds vannacht ligt hij op mijn kamer, hopelijk mag hij binnen enkele dagen mee naar huis.

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik vroeg me af rond welk termijn de ukkies goed gingen liggen bij mensen bij wie die eerder in stuit lag? En hebben jullie het draaien gemerkt?

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Rond 32 weken en dat draaien heb ik zeker wel gemerkt :$
    Heb echt 3 dagen een beurze buik gehad.

Bij de middelste rond 37 weken, die heb ik niet gemerkt ;)

13. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    de mijne is juist verkeerd gaan liggen vorige week. en ja dat heb ik zeker gemerkt! heb enorm veel last gehad van harde buiken en donderdag was mijn buik geen punt meer maar breed... nu ook nog een beetje... ook zijn de bewegingen nu meestal niet prettig meer omdat dat ze met haar voetjes bij mijn blaas zit en veel beweegt met haar hoofd waardoor mijn buik heel erg uitgerekt wordt. Dit voelt best vervelend!

Deel Deze Pagina