Stuitligging en groot kindje... Draaien gaat dat nog wel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lov: ik weet niet hoe mijn gyn erin staat. Ben nu nog onder controle bij de vk en wordt vanaf 36 wkn overgedragen naar het zkh en dan wil ik het gaan overleggen. Officieel mag ik natuurlijk bevallen (als het maar wel in het zkh is vanwege het litteken e.d.), maar denk dat gezien mijn bekkenklachten en mijn leeftijd (42) dat ze dan niet al te veel moeite gaan doen om mij persé natuurlijk te laten bevallen. Ik kan, al zou ik het willen, uberhaupt al niet langere tijd in zo'n spreidstand liggen en voel er weinig voor dat ik naderhand misschien wel een kind op de wereld heb gezet, maar vervolgens zelf geen 'poot' meer kan maken. Bij de laatste groeiecho waren het hoofdje en buikje overigens ook weer iets groter dan gemiddeld, dus verwacht dat dat dus weer zo zal blijven.
    Overigens voel ik dit kindje ook overal en nergens (en bij voorkeur overdwars) en heb sterk het idee dat dit ook wel eens een stuit kan worden.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou dan hoop ik heel erg verkeerd voor jou dat het idd een stuit wordt:) dan hoef je niet te zeuren ;)

Nou ik ga zo op weg naar de gyn.....

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Succes! en laat het even weten he?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ben terug en de kzsnede staat gepland :D

De kans dat hij nog draait is klein en een normaal bevalling met zo'n grote jongen is ook niet verstandig.

Dus het hoge woord is eruit over 3 weekjes, als er van te voren niks gebeurt, is onze kleine man er

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lov: fijn dat er nu duidelijkheid is èn dat je nu al de datum weet dat je je kleine man mag gaan verwelkomen! Apart, of niet? Om nu al de datum te weten.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Fijn die duidelijkheid nu!
    Maakt het misschien ook wat makkelijker nu om je bij de situatie neer te leggen. Een keizersnede is echt het einde van de wereld niet ;)

Je kan nu je kinderen er op voorbereiden dat je minimaal 3 dagen in het ziekenhuis ligt.
    En dag 1 is even sh*t, maar op dag 2 word je al je bed uitgeschopt hoor! Dan mag je zelf weer lopen.

Maar echt...overhaast het herstel niet. In een ander topic zei iemand dat ze zo snel mogelijk naar huis wilde en jij beaamde dit.
    Ik kan je écht aanraden om hier alle tijd voor te nemen!

Bij mij kwam de klap, zowel mentaal als fysiek 6 weken later alsnog en dan ben je nog verder van huis, dan wanneer je wel nog even dat ene dagje herstel had gepakt in het ziekenhuis.

Want oke, het is geen hotel, maar in het ziekenhuis ga je in ieder geval geen trappenlopen, eten koken, wasjes draaien etc etc.
    Eenmaal thuis ben je (te)sneller geneigd je normale routine op te pakken.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@sneeuwmees ja echt gek nu... Maar nu kan ik idd gaan plannen en de kindjes beetje bij beetje vertelle hoe en wat. Maar ach die maakt het geen zak uit :D die vinden alles prima. De oudste zei alleen, mama dan ga ik je heel erg missen :(

@mamavanjuul. Nou ik snapte dat ze ze snel mogelijk naar huis wilde maar tegelijkertijd vindt ik ook gewoon dat als ik 5 dagen moet blijven het dan maar gewoon zo is ;) ga niet stoer doen en snel naar huis willen ;)
    Ik heb er vrede mee nu en kan me lekker gaan voorbereiden, moet no wat pyjama's enz hebben en ondergoed. Ga lekker op internet van alles opzoeken en voorbereiden.

Ik laat me niet zo snek gek maken :D

Ennuh ik heb 2 kids thuis die ik heel erg mis maar ik weet ook verdomde goed dat ik in het zk echt mijn rust krijg...

8. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oh Lov wat spannend!! Fijn dat je duidelijkheid hebt. Op naar een mooie dag en nu kan je alles plannen, ook heel fijn

9. Melissa122

Melissa122 Actief lid

28 jun 2011
    247
    11
    18
    Gelderland
    Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Hopelijk krijg ik woensdag hetzelfde bericht.

Hoe zwaar werd je kindje geschat?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou hij was vorige week al 3495 gram ;)

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Mooi!:D
    Enne... Vergeet je sloffen niet :p

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Spannend zeg! Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha nee ... Pfff moet nog van alles kopen maar zo krijg ik de tijd wel om :D

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ohh wat spannend dat je gewoon over 3 weken je kleine mag zien.
    Je hebt een goede keus gemaakt met de keizersnee.
    Geniet er nog maar 3 weekjes van!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je essie!!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lov: voor mijn ziekenhuistasje had ik toen lekker geshopt en twee boeken gekocht om mijn paar dagen in het zkh wat comfortabeler te maken. Naief die ik was, dat ik nog dacht met een pasgeboren kindje tijd uberhaupt tijd te hebben om boeken uit te lezen.:):cool:
    Ik moet zeggen dat ik eerst even moest slikken voor de keizersnee, maar dat het later ook wel lekker relaxed was. Omdat je op je gemak alles op het thuisfront kon regelen en je tas klaar kon maken.;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gelukkig heb ik mijn man nog die een hoop kan meenemen zo nodig :D en de iPad .... :D

Ja het is spannend maar ergens ben ik helemaal chill eronder :D

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb na mijn 2de keizersnee heerlijk in bed gelegen, baby erbij en het huwelijk van Kate & William gekeken :D:p
    Af en toe kwamen ze langs met thee en appelsap, ideaal :D:D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha heeeeeeerlijk...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wordt trouwens nog een hele gewaarwording hier... Normaal beval ik s'nachts en ben ik kapot ... Nu heb ik straks niet veel gedaan...

Ook wel eens fijn he:D

Deel Deze Pagina