Verveling slaat toe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ragna, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ragna

Ragna Lid

11 jun 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 38+4 zwanger en man, de verveling begint nu behoorlijk toe te slaan... Weet van ellende niet meer wat ik uit moet vreten. Cakes bakken, boeken lezen, slapen, zo hier en daar nog wat huishoudelijke klusjes.
    Net nog uit pure frustratie een paar ramen gelapt, met als gevolg de rest van de dag bankrust i.v.m. een zere rug... Tsja...
    Maar tsjongejonge wat kunnen die dagen dan lang duren zeg! Meer die hier "last" van hebben? En tips wat nog te kunnen doen?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Lekker gaan zwemmen? Leuke serie kijken? Boek lezen? Dus vooral afleiding zoeken anders duren de dagen alleen maar langer!

3. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit op het internet, kijk een dvdtje. Doe af en toe wat licht huishoudelijk werk

Bel met vriendinnen en rust tussen de middag wat op de bank
    En wandel een rondje , hopend dat dat help om weeen op te wekken, niet dus.

4. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hier nog één... :(
    Echt een drama, ben maar gaan werken (eigen zaak), weet echt niet wat ik anders moet doen, huis al 4x opgeruimd deze week, dus dat is ook niet meer nodig. Alle was is weggewerkt. kan echt niks verzinnen!
    Dagen duren dus idd echt lang!
    Ga vanmiddag wel SATC kijken, dus miss serie die je nog gezien wil hebben kijken?

5. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    JAAAA, hier ook verveling!!! Had vanochtend om 9 uur alles alweer aan de kant in huis :S Ik heb net een rondje gefietst en boodschapjes gedaan... en nu.. tsja.. mijn man komt wel wat eerder thuis als het goed is en vanavond op visite.. maar pffff die dagen doorkomen is echt wel een drama :p

6. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Haha hier nog 1!

ik kan kwa mijn rug ook weinig meer doen, en slaap voor geen meter meer snachts, dus ben overdag vaak te kapot om iets te doen, dus kijk ik maar een filmpje of ik ga iets rommelen,ook lezen, even slapen of rusten en ben altijd blij als mijn vriend weer thuis is van z'n werk.
    Rij ook geen auto meer dus de deur uitgaan is voor nu ook wel gebeurt..
    En weet van ellende ook niet meer wat ik moet doen.. en daar word je ook juist weer een stuk vermoeider door.

Het enige wat we mogen hopen is dat de kleintjes snel komen:D:D
    Maar aan de andere kant laten we maar blij zijn dat we ons nu stierlijk vervelen, wand we zullen het straks wel druk genoeg hebben:D:D

Misschien nog iets breien of haken voor de kleine? een knuffel o.i.d.?

Echo's in een mooi boek plakken. (ga ik vanmiddag maar eens even doen)

Financiën eens even goed onder de loep nemen?

Stampotten koken voor in de vriezer, is makkelijk voor na de bevalling.
    (ik heb hem al vol:D)

eten uit keukenkastjes/ kruiden nakijken of alles nog goed is kwa datum.

misschien nog even een manicure of pedicure thuis laten doen.
    of een thuiskapster laten komen. voor als je niet meer weg wilt of durft.

Verwendagje inlassen lekker douchen, Gezichtmaskertje aanbrengen, alles nog even glad scheren, nagels lakken, wenkbrauwen bijwerken etc.

leuke dingen kan ik verder niet bedenken, anders zou ik ze nu wel doen i.p.v. mijn tijd achter de pc door te brengen :D

7. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook de vriezer vol met extra maaltijden

Koelkast schoongemaakt en nu maar weer even zitten. baby beweegt nog als een gek. Voel constant een handje in mijn zij porren

8. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    Door omstandigheden zit ik al vanaf 25 weken thuis... Geen werk of niks!!

Dat is pas verveling!

9. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Nou ik kan geen tijd genoeg hebben :D
    Maar er loopt hier ook al een zoontje rond, dus die houd mij eigenlijk de hele dag bezig, (op zijn slaapje na....)

Soms verlang ik naar de tijd dat ik verlof had van hem....
    Lekker uitslapen, ontbijten voor de tv, beetje boodschapjes doen, wandelingetje maken, filmpje kijken, leuke naaifrutsels maken,
    Serie kijken, beetje keuvelen in de baby kamer, een dutje doen, op internet leuke blogs lezen, leren haken, boek lezen, blaadjes lezen, me verdiepen met wat informatie over afvallen, gezond leven (ivm gewichtsconsulente opleiding die ik wilde gaan doen /inmiddels gedaan heb)
    Ik vermaakte me wel hoor!

Hoop dat je er wat aan hebt! :)

10. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg

Genoeg inspiratie zo te zien!! Haha

Mijn probleem is dat als mijn vriend thuis komt en hij vraagt wat ik die dag gedaan heb voel ik me zooooo nutteloos.......
    Ik draai wel eens een wasje en ik ruim de kleren vervolgens weer op.
    Ik mag niet meer stofzuigen of dweilen vanwege mijn rug dus dat valt weg.... De ramen doe ik ook niet omdat ik dan ook last krijg van mijn rug!
    En sinds deze week zit ik thuis vast... Ik heb geen rijbewijs en fietsen begint zeer te doen... Dus dat wordt veel dingen in en rond huis doen!!

Toch wel prettig dat ik vlakbij een supermarkt woon... Kan ik tenminste normaal boodschappen doen!!

11. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik heb van de verveling eigenlijk weinig last!
    Doe wat huishouden, boodschapjes, bij mam op de koffie, wat internetten, crimeseries kijken en af en toe wat slapen tussendoor. Kortom ik vermaak me wel!
    Vandaag nog met mams naar de Ikea gereden, weer van 9 tot 2 van huis geweest. Nu lekker languit op de bank.

12. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeee er zitten in mijn dag te weinig uren .. Van verveling is hier geen sprake. Lijkt me fijn om me een.keer te kunnen vervelen haha.
    Druk druk druk

13. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Toen ik zwanger was van mijn dochter was had ik dat ook heel erg. Door ernstige bi kon ik helemaal niets en er lag toen ook steeds heel veel sneeuw, waardoor ik helemaal het huis niet uit kon.
    Ik ben nu in de zomer uitgerekend, dus ik hoop op mooi weer tijdens mijn verlof. Dan kan ik lekker in de tuin zitten, of in de speeltuin gaan zitten.

14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ben je creatief? :)
    Heb je al een naamslinger gemaakt? Of andere versiering/slingers voor als je kindje geboren is? Een geboortebord schilderen voor in de tuin? Heb je al een nieuw naambordje voor op de deur straks?
    Nog wat last minute babykleertjes uit de uitverkoop shoppen op internet? Of alvast wat leuks voor jezelf voor straks shoppen op het internet?

Dat zijn allemaal dingen die op mijn lijstje staan voor de komende 4 weken ;) Ik vind het ook moeilijk hoor.. mijn zoontje gaat 2,5 dag naar het kdv en die dagen heb ik helemaal voor mezelf alleen! De eerste 1,5 dag vond ik het heerlijk en de laatste dag deze week zat ik me ookal te vervelen en op de klok te kijken of ik m al kon gaan halen ;)

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hier weinig last, maar dat 'gat' heb ik al een beetje gehad. Ik zit sinds een week of 12 al thuis ivm BI.

Het scheelt waarschijnlijk dat mijn man overdag altijd thuis is, dus ik ben vrijwel nooit alleen. Gelukkig komt mijn moeder en vrienden ook veel langs! Verder ben ik verslaafd aan haken :) , tv kijken, op internet snuffelen en lezen. De meeste dagen zijn snel voorbij!

Maar misschien kun je iets creatiefs gaan doen? Dat kost veel tijd :p

16. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik ging vorig jaar puur uit verveling candy crush spelen... Moest toch wat.

17. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik heb van het weekend van mijn moeder geleerd hoe je moet haken... dat is een uitkomst!!! :)
    ik ben op dit moment bezig met een mint groen mutsje voor de baby! hij is niet overal even mooi geworden maar het is dan ook de eerste! haha

18. mappel

mappel Niet meer actief

Ik dacht ook dat ik me zou vervelen, want wanneer ik opsta denk ik steeds 'wat kan ik voor vandaag nou weer verzinnen' en toch zit ik niet eerder dan half 8 in de avond pas. ben toch nog steeds met vanalles bezig.. zojuist een uur gewandeld, heerlijk!! zometeen stofzuigen, boodschappen doen, eten koken en dan is de dag weer voorbij... Ik heb geen idee wat ik morgen moet doen, maar dat vult zich morgen dan wel weer in:):)

19. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Inderdaad haken! Ook leuk! Ben bezig met een sprei(tje) voor in de wagen....

Heb een wieglakentje genaaid en een stoffen naamslinger...
    Maak de laatste tijd veel kraamcadeautjes (naamslingers van stof, labeldoekjes, luieretuis, hartjes e.d.)
    Dus heb er de laatste weken een Facebook pagina voor gemaakt, die breng ik dan "in de lucht" wanneer ik goed en wel bevallen ben :D

Gister (zoon op Kdv) heerlijk spiderman 3 zitten kijken, en uitgebreid in bad geweest met de flair en een boek!

Net lekker naar de markt geweest, veel groente gekocht (paprika, courgette, prei, wortel)
    Die ga ik zo (of morgen) in kleine stukjes snijden en maak ik dan groente pakketjes van voor in de vriezer....

Als we dan nasi, macaroni, spaghetti eten oid. Hoef ik alleen maar groente uit de vriezer te halen, bij het vlees te gooien en klaar :D

OW ja en heb Rudolfs bakery boek gekregen, dus ben lekker aan het bedenken wat ik daaruit allemaal, ga maken :)
    De eierkoeken waren een succes dus ben benieuwd.... ;)

Als ik weer nieuwe ideeën heb hoor je ze :D

20. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben over de 40 weken en heb naast een gewone baan ook een eigen bedrijf opgezet . Dus maar wat dingen daarvoor gedaan en boodschappen, nog lekker even op de fiets.

En mijn vriend was vandaag lekker een dagej vrij dus lekker laat uit bed en nog even met zijn tweeen zijn

Deel Deze Pagina