Hallo allemaal, ik ben al 41 weken zwanger en nog steeds niet bevallen de kleine ligt blijkbaar nog lekker in mijn buik, wie van jullie lopen ook nog steeds rond met met de na de 40ste week zwangerschap en gaat misschien ook ingeleid worden? Ik hoop dat de kleine alsnog 1 van deze dagen komt zodat ik niet ingeleid hoeft te worden.
Nee hoor, heb er vorig jaar 2 op en heeft niets geholpen. Ik ben met 41 weken bevallen en kan niet zeggen dat ik van te voren iets gemerkt hebt. Ja 2 uur voor alles begon verloor ik mijn slijmprop... Hebben ze je al gestript? Of in ieder geval gevoeld of er al iets verweekt is? Bij mij heeft dat volgens mij wel geholpen want 1,5 dag na het rommelen daar beneden begon mijn bevalling.
Ik heb de 41 weken niet gehaald maar de oudste kwam met 40+4 en de jongste met 40+3 dus ik begrijp je wel en beetje. Sterkte met de laatste loodjes. Ananas heb ik bij de eerste geprobeerd maar dat hart is echt niet te vreten haha. Overigens beviel ik wel de volgende dag . Seks hebben schijnt ook soms de bevalling op te kunnen wekken. Maar ik weet niet of je daar met 41 weken nog op zit te wachten.....
Ik heb vorige keer doorgelopen tot 41+6. Dus weet hoe je je voelt. De dag dat ik naar het zkh zou gaan voor een gesprek over inleiden beviel ik. Het kan snel gaan. Was de dag daarvoor nog wel gestript door de VK voor de 2e keer. Misschien kan dat nog net een zetje geven.
Ik ben bij mijn vorige zs met 41 weken bevallen. Had veel harde buiken enzo tot week 39 toen viel het stil. Het leek eindeloos. De avond van tevoren ook helemaal geen tekens. Ik kon alleen niet slapen. Hij zou vrijdag gehaald worden. Woensdag nacht zei ik nog tegen hem dat hij maar snel moest komen want blijven zitten was geen optie Donderdag om 3.00 uur viel ik in slaap, twee uur later werd ik wakker en had ik gelijk weeën om de 5 minuten. Toen had ik weer zoiets van niet nu, laat me slapen! Maar goed 5 uur later had ik mijn kindje op mijn borst.
Geloof mij: alle fabeltjes zijn ONZIN! Ik heb echt werkelijk waar alles uitgeprobeerd om de bevalling op te wekken, maar niks hielp. Ik heb alle drie mijn zwangerschappen de 41 weken gehaald.....
Ik zal er ook nog even een opsteker in gooien: Ik ben bevallen met 41+5. Tot op het laatste moment geen enkel teken dat de bevalling er aan zat te komen. Uiteindelijk binnen ongeveer 4 uurtjes bevallen. Hele makkelijke bevalling gehad (ja het kan echt!) en natuurlijk een fantastisch kind gekregen
Voetreflex zou wel helpem denk maar de rest is onzin! Ik heb en framboos en vsm gehad, en ananas, trappen lopen, rode wijn glas, tonic etc Niets niets helpt