@Cira; 3x zelfs! Jammer dat het niet gelukt is zeg. Scheelt idd wel dat je zelf je grenzen kan aangeven, en dat ze dan niet doorgaan als je dat niet wilt. En een ks is best te doen, alleen het herstel verschilt per vrouw. De een staat na 2 weken weer rechtop en de ander na 6 weken.. Ik heb er bij Jamie toen 4 weken mee gezeten, toen kon ik weer makkelijker lopen en bukken enzo.
hoi jammer dat het niet gelukt is hopen dat het toch nog van zef gaat draaien ik ben net even naar de vloskundige geweest gister zon pijn in mijn onderbuik gehad en de bewegingen waren zo anders ik had gebeld en mocht er even tussen door nu ligt mevrouw met haar hoofd naar boven dus wel gedraait maar de verkeerde kan op jammer ik had gehoopt gewoon naar beneden maar daar zaten haar billtjes nou nog maar vene afwachten moet woensdag vor een echo en anders toch proberen tedraaien of ze moet nog zo liggen dan wil ik wel voor een stuitbevalling gaan maar ze draait nog teveel en dat terwijl ik al bijna 37 weken raar hoor hihi iedereen heel veel sterkte groetjes mariekje
Ook een eigenwijs beebje dus, draait ze gewoon de verkeerde kant op! Misschien dat ze toch nog wel de goede kant op gaat draaien, aangezien je aangeeft dat ze nog heel veel draait momenteel.. ik hoop het voor je!
ja hihi heb vandaag weer het gevoel dat ze anders ligt ik weet het niet meer hoor hiih dan denk ik weer ja een hoofdje en dan weer nee toch haar billen wou dat ik zelf kon kijken in mij buik nou nog maar even afwachten tot woensdag hoever ben jij nu ik ben nu precies 37 weken groetjes mariekje
Vandaag ben ik 37 weken en 4 dagen.. wordt spannend! Kan natuurlijk zomaar elk moment gebeuren. Ben benieuwd.. Ik zou ook wel eens willen kijken hoe beebje erbij ligt, kan er soms ook geen wijs uit worden hoor! Xx
Hoi, Een paar weken geleden kon ik nog precies voelen hoe de baby lag, maar nu krijg ik meteen een harde buik als ik ga voelen... Hoezo eigenwijs? Morgen weet ik meer.... Groetjes Jessica
Moet morgen ook weer naar de gynaecoloog voor controle. Ben benieuwd hoe beebje er nu bij ligt... alhoewel ik het vermoeden heb dat het nu wel goed ligt... Gister dacht ik de 38 weken niet te halen... voelde me ineens zo belabberd, ben ik weet niet hoe vaak naar de wc geweest, had het koud en warm tegelijk, stond te trillen, misselijk en ik wist niet hoe ik moest zitten of liggen. Ben om tien uur op bed gegaan en was om 00.30u vanmorgen alweer wakker... heb niet meer geslapen, alleen nog een beetje gedommeld, heb elk uur voorbij zien komen. Mn mannetje is vanmorgen met Jamie gaan fietsen, zodat ik lekker in bed kon blijven liggen. Ben er om 13.00u maar uitgegaan en ff in bad gaan liggen. Moet zeggen dat dat wel hielp gelukkig! Vanmiddag hadden we visite, en die zijn net weer weg, dus nu begin ik me alweer wat belabberd te voelen.. denk dat beebje aan het indalen is ofzo (eindelijk maar toch ), want heb er echt weer zo'n ongi-gevoel bij.. ach, morgen naar de gyn en dan zal ik het wel even vragen. @Mees, jij ook suc6 morgen! Xx
Zoals beloofd, herbij het verslagje van de gynaecoloog van vanmorgen. Bloeddruk was 124/80 (zo uit mijn hoofd, krijg het nu niet mee naar huis in een boekje helaas.. ), ik was vergeleken met vorige week niks aangekomen, dus ben nog steeds 84,7kg en mn urine was ook goed. Zat wel een spoortje eiwit in, maar dat kon geen kwaad. Hij heeft mn buik nog even gevoeld en het hoofdje lag nog steeds naar beneden, beebje is nu bezig met indalen. Gelukkig maar! Dus dat verklaart meteen waarom ik mij zo belabberd voel enzo. Maar zei hij nog, dat zegt nog niks, het kan nog wel 3 weken duren voordat ik beval. Hij schatte ons beebje nu op zo'n 6 a 7 pond. Ik heb dat gevraagd omdat Jamie toen niet door mijn bekken pastte, maar hij zei al dat mocht het met de bevalling niet lukken, dat ze eerder ingrijpen. Zoals het vorige keer ging willen we niet meer meemaken en daar was hij het gelukkig mee eens, dus dat is voor mij weer een hele zorg minder. Nu moet ik aanstaande maandag weer heen, mits ik natuurlijk niet eerder al lig te puffen, hihi! Xx
hoi hoi wat goed zeg dat alles weer goed was en ook dat de kleine nog naar beneden ligt ik moet woensdag naar de vloskundige ben zo benieuwd ze gaan dan met een echo kijken hoe ze ligt ik heb de heledag door al een druk gevoel van onder weet niet zo goed wat het is en veder voel ik me niet zo top voel steeds zelf of ik kan voelen hoe ze ligt boven in veel en beneden weinig hihi dus ik weet het niet meer jullie sterkte groetjes mariekje
Hoi, Ik ben vannacht echt geschrokken! Ik had ineens weeen! Meteen elke 5 minuten een lange "heftige" wee! Ik ben eerst een half uurtje blijven liggen, maar daarna op de bank gaan zitten met een kopje thee. Het was 3 uur! Gelukkig zakte het na een uur weg. Ik dacht echt dat het was begonnen! Vandaag om 15.00 uur naar de VK geweest en mijn baby is omgedraaid en ingedaald. Dat was het dus vannacht! Zo nu nog een maandje lekker bijkomen en uitrusten en dan bevallen! Groetjes Jessica
@Mees wat fijn dat de baby gedraait zeg weer kopzorg minder. En helemaal fijn om te weten dat die is ingedaald. @QueenBee fijn dat ze dat gezegt hebben ga je toch met gerust hart de bevalling in. Volgens blijven cira en ik over met stuitertjes *snik* *snik* Ik mag morge weer naar gyn en zo te voelen is de baby al ingedaald het hangt allemaal maar laag
hahahah ik ben er echt niet meer bij vandaag citeer ik in plaats van dat ik iets aan pas nou ja die hormonen ook zeg
Mees en Queenbee fijn dat jullie beebs goed liggen en indalen. Joy wij blijven inderdaad over met eigenwijze stuiters. Marieke veel succes woensdag bij de VK
Nee hor ik stuiter ook gewoon nog mee en is al aardig ingedald, dus zal wel niets meer veranderen vrees ik.... Vorige week al het hele rondje gehad met intake anesthesioloog en afdeling klaar voor een ks...?!?
Gaat er eigenlijk wel iemand net als mij een stuitbevalling doen *ga me bijna een remy vinden joh* Maar ben weer terug uit ziekenhuis ligt noglekker zoals het altijd lag dus ken me lol wel weer op Aangezien is ook klein is denk ms leiden ze het dan wel in maar nee hoor was beter met stuit dat de natuur zijn gang gaat doen. Dus zal nog moeten afwachten wat het gaat doen helaas. Ze was wel wat ingedaald met de bibs maar nog niet vast
ik zeg steeds als mijn kindje in de stuit licht dan doe ik een keizersnee maar laatst had ik er met mijn moeder over en ja bij een keizersnee heb je na de tijd meestal wel veel meer pijn maar je kindje is meestal wel heel mooi wordt ook geen huil baby doordat een wevel op iets scheef zit maarja ik zeg als het in de stuit geboren wordt kan er nog een keer zoveel meer gebeuren maar als je ineen binnen een paar minuten je kindje in je handen heb lijkt mij ook zo raar
Mariss kom maar gezellie bij de club met vrolijke stuiters Joy jammer dat ze je niet inleiden. Ga duimen voor je dat het snel gaat beginnen.