Dus Joy ook nog in een stuit.. De kans dat jullie beebjes nog draaien wordt zo ook steeds kleiner natuurlijk. Alhoewel een vriendin van me de hele zwangerschap haar kindje in een stuit had, en toen ze moest bevallen draaide haar dochtertje zich om en is ze er 'nrrmaal' uitgekomen, eerst hoofdje en toen de rest!
@QueenBee weinig kans zegt de gyn dus die gaat er niet meer vanuit dat het nog goed komt hahah @cira dankje wel voor de duimen
Weet je wat ik niet snap iedereen krijgt een keuze (dus mag zelf bepalen wat zij wil) stuitbevalling of keizersnee en ik mag helemaal niet kiezen . Vind beetje gek dat ik die niet krijg
Joy, ik heb ook geen keuze kleine is behoorlijk aan de maat en ik heb wat bekkenproblemen dus stuitbevalling zit er gewoon niet in... Maar heb het er eens met je gyn over want je hebt wel degelijk een keuze, het is jouw lijf en jouw kind en ze horen je voor te lichten over de mogelijkheden. Al is het wel zo dat ze een stuitevalling alleen uitvoeren als degene die je helpt daar ook ruim voldoende ervaring in heeft... Is in NL in de meeste ziekenhuizen wel zo....
Nou mariss ik heb geen andere keuze dan stuitbevalling over keizersnee word niet eens gesproken.Ga het er toch nog is over hebben hoe dat dat nu zit.
Wel doen hoor Joy, volgens mij zijn ze je zelfs verplicht voor de keuze te stellen, ks of stuitbevalling. Tis toch immers jouw bevalling, niet die van hun?
hoi hoi vandaag een echo gehad bij de vlos en ja hoor mevrouw ligt nu echt in een stuit een onvolkomenstuit dus met haar billen naar beneden maar nog niet in mijn bekken nog ruim er voor nu moet ik vrijdag naar het ziekenhuis dan gaan ze haar proberen tedraaien ik zie er erg tege op maar ja laat het maar over mijn heen komen als het niet lukt dan gaan ze kijken of ik gewoon kan bevalen haar hoofdje was vrij groot dus dat moet dan gemeten worden dus maar weer afwachten ik baal er echt enorm van e hoop dat ze in deze dagn nog zelf gaat draaien hihihi jullie ook sterkte met jullie stuiter groetjes mariekje
Nou ik heb zo is rond gevraagt en ziekenhuis gebeld maar niks hoor geen ks voor mij word gewoon bevallen zou makelijk moeten kunnen zeggen ze vind het allemaal maar een vage uitleg hoor. Och we doen het er ook maar mee ben na de bevalling als alles goed gaat wel weer gelijk op de been. En das beste heb nog 2 kids rond lopen waar ik alleen voor zorg.
ik ben zwanger van ons 3 de kindje en onze andere 2 kids waren stuitjes en deze kleine pruts ook, telkens heb ik een KS gehad en deze keer is al bij begin van de zwangerschap gezegd dat het ook weer een ks is al het een stuit is en ja hoor, een stuitje. Zit er eigenlijk niet zoveel mee in, heb nog nooit echte weeën gehad, maar mis deze niet. Ik weet wat me te wachten staat.....Ook de vermoedelijke bevallingdata weet ik al omdat het een geplande KS is.
Joy als je het er echt niet mee eens bent kan je eens bij een ander ZKH vragen wat het protocol is ingeval van keuze stuitbevalling of KS. Marieke gelukkig dat je uk nog niet in je bekken ligt dit scheelt een hoop. Probeer gewoon rustig naar de draaipoging te gaan en laat het op je af komen. Heel veel succes! Zico een derde stuiter al . Morgen weer naar de Gyn ik hoop echt een datum voor de KS mee te krijgen. En dan maar kijken of ons eigenwijsje zolang blijft zitten of zich eerder aankondigd.
yes een 3 de stuit, ook m'n zus haar beide meiden waren stuit. Ik ook trouwens bij de geboorte, dus zal in de genen zitten
@Joy; Tja, het is natuurlijk wel waar dat je met een 'gewone' bevalling sneller op de been bent dan met een ks. Ikzelf heb er toen sowieso nog 4 weken mee gelopen, en daarna werd het steeds beter en kon ik steeds meer. Maar net wat je zegt, toen had ik alleen Jamie en dat wordt nu wel anders. Jamie loopt er al en de 2e komt eraan... maar ik hoop dat ik nu wel gewoon kan bevallen.. @Zico; Nog een stuitertje? Zou bij jullie haast denken dat het erfelijk is idd... @Marieke; Suc6 bij de draaipoging! Xx
Meiden hier is de KS gepland. De kleine lag nog steeds in stuit en is ook al helemaal ingedaald. Op 5-8-8 zal de KS plaatsvinden
@cira ow wat fijn dat je een datum hebt succes de 5de @QueenBee nou heb me er bij neer gelegt alleen de weet al dat ik weer sneller op de been ben is al goed punt.Hopelijk gaat de bevalling dan ook goed en dat het niet als nog een ks word. Daar zie ik dan wel tegen op eerst de weeen door en dan nog een snee @zico jee 2 stuiters das ook wat. Maar heb al 2 kids en die lagen gewoon netjes met hun koppie naar benenden.
hoi ik ben vandaag geweest voor het draaien ik moest om 10 uur naar het ziekhuis daar moest ik eerst aan de ctg dat was prima aleen had ik wat koorts en een hogehartslag waardorr ik de weeenremmers niet kreeg omdat je daar ook een sneel hartslag van krijgt na 10 minuten lag ze met haar bolletje naar beneden en bleef daar ook het ging met een hoop kracht heb u ook best pijn in mijn buik maar gelukkig dat het gelukt is mag nu gewoon lekker thuis bevallen iedereen nog veel sterkte groetjes mariekje
@Cira; Heey! Dat is mijn uitgerekende datum! Nu heb je een datum om naar toe te leven, spannend hoor! Aftellen nu dus! @Joy72; Ik zal voor je duimen hoor dat je gewoon zo kunt bevallen. Idd eerst weeen hebben en mogen persen en daarna nog een ks is niks, kan ik helaas over meepraten... @Mariekje; Wat goed dat de draaipoging bij jou gelukt is! Dus nu mag je thuisbevallen? Fijn hoor! Xx Bianca
Hey allemaal, Hier nog een stuiterke. Het hoofdje ligt bevenaan en de beentjes liggen aan de linkerzijde. Sinds twee weken beweegt hij zo hard dat er langs de buitenzijde een seriueze bult op komt en het "pijnlijk"is om nog te bewegen. Op 31/7 krijgen we keizersnede dus we zijn aan het aftellen, hier is er geen keuze voor een gewone bevalling want dat doen ze hier niet. Stuiter = keizersnede in de regio waar ik woon (kempen België). Verder zie ik dat er een hoop augustusmamas hier zitten dus die ken ik al