En een ks valt idd ook best mee, maar zoals ik het toen had moest ik eerst gewoon persen, toen met een vacuumpomp en daarna een ks. Had ook liever gehad dat ze meteen toen het persen niet lukte een ks gaven, maarja... Een geplande ks zal er sowieso heel anders aan toe gaan dan een spoedks, dus dat loopt wel los! De gyn heeft me nu wel toegezegd dat ze nu eerder zullen ingrijpen indien nodig, dus daar ben ik dan ook een heel stuk geruster op! Xx
Queenbee Misschien bevallen we wel op dezelfde dag Mariekje super dat het draaien gelukt is! Mag je gewoon lekker thuisbevallen! Joy met jouw ervaring in bevallingen moet het gewoonweg een succes worden!
@QueenBee ow das ook mooi rot dan eerst lijden van de weeen en dan als nog een ks das ook lekker dubbel op zeg . Fijn dat ze deze keer eerder in gaan grijpen bij je dan . @cira ja hoop dat ik deze er net zo snel uit krijg als de vorige 2 vond het persen namelijk nooit geen drama ging zo vlug . Ben je al aan het aftellen meis hahah jou datum komt steeds dichterbij
@Joy; Ja, ben der ook erg blij mee dat de gyn dat tegen ons gezegd heeft! Zie er toch een stuk minder tegenop nu!
@QueenBee geloof het meteen .Ik zie er erg tegenop hoe de kleine zijn beentjes zal hebben als ze geboren is en de laaste cm ontsluiting die schijnen met stuitbevalling extra zwaar te zijn doordat je al bij 8 cm persdrang krijgt
Kan ik me wel voorstellen, maar denk dat je daar nu gewoon niet aan moet denken... misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar denk dat je het op het moment supreme wel zult merken of het al dan niet lukt. Misschien kan je dan pijnbestrijding ofzo krijgen mocht het niet lukken?
hoi hoi ik vind het knap dat je een stuitbevalling gaat doen hoop voor je dat het allemaal goed verloop als het gister bij mijn niet gelukt was met draaien dan had ik ook voor een stuitbevalling gegaan ze lag bij mijn met haar benen lang aar heeen dus onvolkomenstuit ik moet morgen weer naar de vloskundige hoop dat ze nog goed ligt maar ik denk het wel het voelt allemaal heel anders nu ook met het bewegen veel minder heftig veder heb ik mega last van de warmte hihi jullie ook denk ik ook best last van mijn buik van dat draaien en steken onderin mijn buik van mijn mag ze nu ook wel komen hihi maar bij mijn jongens allebei41 weken dus ik loop nog wel even denk ik iedereen veel sterkte groetjes mariekje
Hallo, hier nog een mama met een stuit-baby. Gister een draaipoging gehad, helaas mislukt en ben nu helemaal beurs.. wat viel dat tegen zeg. Ik zag heel erg tegen het weeenremmende middel op, maar het draaien zelf was veeeel erger. Echt pijnlijk en nog voor niets ook, maar goed, ben wel blij dat ik het toch geprobeerd heb. Helaas nu dus ook voor ons de keuze stuitbevalling of keizersnede. Dinsdag hebben we een afspraak in het zh en moeten we een eerste keuze gemaakt hebben. Ik denk zelf dat ik toch voor de vaginale bevalling ga, zijn er hier toevallig mama's die daar ervaring mee hebben? Het is overigens ons tweede kindje, de eerste is heel makkelijk geboren, 23.50 braken mijn vliezen, om 6.53 persen en om 7.23 was Anniek geboren. Ze woog 3800 gr en 54 cm. Van daaruit gezien adviseert mijn vk een stuitbevalling toch te proberen. Ik hoop wat van jullie ervaringen te horen! Liefs, Marja Oja, ik zit nog niet zo lang op dit forum en heb niet alles terug gelezen...
hahahah ja nu schiet het op voor jou he . Ik moet maar afwachten heb wel heel veel last van voorweeen nu maar ja zegt ook niks