Hallo dames, Met 28 en 32 weken een groeiecho gehad omdat mijn zoontje 9 pond was. Deze baby zit mooi op gemiddeld en zal ergens rond de 7 pond zijn denken ze. Toen ik vanochtend weer bij de vk was vroeg ze of we het geslacht wisten (Dat weten we niet) want vaak zijn meisjes wat kleiner zei ze.Nu wil ik nog steeds niet weten wat het is hoor. Maar vroeg me nu wel af of dit nou wel zo door jullie ervaren is . Ik zal het pas in oktober weten maar, leek me leuk om alvast te polsen bij jullie! Dus was bij jullie je zoon groter/zwaarder dan dochter? En hoe zwaar/groot waren ze beide? Ben benieuwd!
Over het algemeen wel. Maar goed hier 2 jongens mij werd verteld tweede is vaak groter en zeker omdat het weer een jongetje is. Resultaat tweede woog 225 gr minder dan zn broer. Eerste 3810 tweede 3585 wel beide 52 cm.
Jongen 3330 gram en 50 cm bij 39,5 weken Jongen 3650 gram en 51 cm bij 38,6 weken Meisje +/- 3300 gram en 49 cm bij 39,1 weken Redelijk dicht bij elkaar allemaal
Bij mij zeggen ze ook dat ze kleiner kan zijn, omdat ze een meisje is. De jongens waren 3945 en 4095 gram.. Ben benieuwd..
M`n dochter was 3050 gram en m`n zoon 3695 gram, dus zoonlief was inderdaad een stuk groter. Maar ik weet niet of het ook eraan ligt dat hij als 2de kwam...