kindje erg beweeglijk dus nog geen bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door douglas84, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Hoi,

Onze klein is nog erg beweegelijk. Mijn buik golft als een gek en de kleine is ook elke week bij de controle op de andere zijde terug te vinden. Dan weer links en dan weer rechts. Houdt dit in dat het nog wel even duurt voor hij/zij er genoeg van heeft en naar buiten komt zetten?
    heb wel gelezen dat op laatst erg krap wordt voor de kleine en dan minder gaat bewegen, maar dat idee heb ik nog niet. Ben morgen uitgerekend.
    Ook is mijn navel nog niet naar buiten gesprongen (of hoe je dat ook noemt), dus nog ruimte zat in de buik voor de kleine en nog lekker behaagelijk voor de aankomende week?
    Ben benieuwd naar jullie ervaring!

2. KarlijnS

KarlijnS Lid

21 jul 2010
    90
    0
    0
    Medewerker Service Desk
    Hoorn
    Hoeft helemaal niets te betekenen. Hier ook een salto makend kleintje in de buik, maar vandaag bleek die toch ook al ingedaald en ik heb 2 cm ontsluiting. Die van mij werkt ook niet echt mee met controles, draait met de minuut zich weer om, dus er moet steeds gezocht worden, hihi. Nu al een dwars ligger :D

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ok, onze kleine is al wel 2 weken helemaal ingedaald. Maar volgens mij zegt dat ook vrij weinig....

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ze zeggen het wel he, en inderdaad, mijn zoontje voelde ik die dag niet meer........maar als het heel veel ruimte heeft.
    Hoewel dat die van mij ook had maar ze worden op een of andere manier rustig.
    Dat is wat mij verteld is.
    Succes alvast met de bevalling.

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Ik ben hier ook wel erg benieuwd naar... Ons meisje is ook nog super beweeglijk, terwijl ik echt het idee heb dat m'n buik aardig vol zit..En al een aantal keren heb gedacht..'zal het nou??', maar dat het dan nog steeds niet is..

Trouwens, of je navel plopt ja of nee, heeft meer met het 'soort' navel te maken..Als je een hele diepe hebt, plopt 'ie niet zo makkelijk..Die van mij is ook nog niet geplopt..

Ik lees mee!

Groetjes,

6. drie

drie Lid

20 nov 2009
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik per toeval daarstraks nog aan de vroedvrouw gevraagd, aangezien ik dit ook gelezen heb...
    Het blijkt niet zo te zijn, je kindje moet toch minstens 10x per dag bewegen.. En dat is hier ook zeker het geval...
    Ik herinner me de 2 vorige keren dat mijn kindjes tot aan de geboorte goed bewogen hebben, dus dat zegt niet echt iets...

Ik ben vandaag 40+1 dag en wacht ook enorm op ons wondertje! :)

7. Bij mij was het wel zo, de kleine was altijd erg druk in mijn buik. Ben op 3 januari bevallen en vanaf 1 januari voelde ik hem bijna niet meer, af en toe een klein schopje, maar dat was het dan ook.

8. 4days

4days Niet meer actief

Ik merkte eigenlijk geen verschil bij mijn zoontje.

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

gister trapte de kleine me buik er bijna uit en zat te zamba te dansen met ze billetjes vna links naar rechts leuk gezicht trouwens om te zien hahaha...

Maar vandaag zo rustig heb ik hem nog niet meegemaak zeg heel af en toe een klein schropje en dan is het alweer voorbij...

wel lekker ff trouwens rust in je buik maar je word er natuurlijk wel beetje onzeker van...want heb hem al paar uurtjes niet meer gevoeld eigelijk nu...

maar moet straks na de verlos toe dus dat scheeld weer...

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bij de 1e heb ik zelfs tijdens de heftige weeen van de bevalling nog flinke trappen gekregen (au! niet lekker op dat moment!) ... Dus hier was ze druk, tot aan de echte geboorte aan toe.

11. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ben ook vandaag uitgerekend maar heb een lekker bewegend mannetje in mijn buik.
    Bij de oudste heb ik ook geen verschil gevoeld qua bewegen op de dag van de bevalling.
    Zit hier met spanning te wachten, ben er klaar mee die dikke buik...

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn zoon was tot op het allerlaatst nog erg beweeglijk, hoor; zegt echt niets ;)
    En mijn navel is van begin tot eind een putje gebleven, hahaha! Dat heeft meer met je navel zelf te maken dan met de ruimte in je buik :D

13. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Vandaag naar de vk geweest.

Mijn kindje is ook nog erg beweegelijk en heeft het daarom volgens de vk nog prima naar zijn zin. Ook nog voldoende voldoende vruchtwater.

Ze dacht dan ook niet dat deze vandaag of morgen geboren zou worden. Ook strippen had nog geen zin. Nog totaal geen weke bmm.

Jammer, want ik dacht echt dat het elk moment kon komen en dat het strippen zou helpen. Maar goed, nu weet ik wel waar ik aan toe ben. Waarschijnlijk deze week nog geen baby.

14. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Nee hoor, bij mij was hij zeer beweegelijk, zelfs tijdens de weeën, dus dat maakt echt niets uit.

15. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ben vandaag bij VK geweest en kleine lag er al 2 weken klaar voor. dat nog erg beweegelijk was maakte niks uit volgens haar. Ze hoopte voor mij ook dat de kleine snel kwam. Ze zei ook met een paar uur kan alles zomaar veranderen en ineens heel snel gaan. Dus wachten maar!

Deel Deze Pagina