hallo dames, hier een nieuw lid, ik ben volgens mij berekening 7 wk en 2 dagen, dat weet ik omdat ik altijd mn eisprong voel hiervoor heb ik al 3 miskramen gehad, en ook voor alles onderzocht ik en mijn man waarom dat is gebeurd maar er is niets gevonden, gewoon pech. gisteren heb ik nu mn eerste echo gehad bij de gyn, vanwege die eerdere miskramen. het vruchtje was iets kleiner dan verwacht en er was nog geen hartactie. de gyn zei dat het of mis kon gaan of dat ik gewoon korter zwanger ben en er nog later een hartactie kan komen.ik moest bloed laten prikken om mijn hcg waarde te meten en vandaag krijg ik die uitslag en ik heb een afspraak voor vlg wk vrijdag voor een 2e echo om te kijken of er iets veranderd is. het wachten is slopen, ben bang voor een 3e miskraam, maar hoop zo dat ik een verkeerde berekening heb gemaakt en dat ik gewoon zwanger ben, of dat dit kindje met 7 wk gewoon wat trager is en dat het hartje alsnog gaat kloppen binnen een paar dagen. wie heeft dit ook mee gemaakt en klopt het hartje ook later
Hoop voor je dat je toch minder lang zwanger bent en dat het goed zit. Een vruchtje kan zich later nestelen en dan ben je wat korter zwanger.
mijn laatste menstruatie was 26 februari, 11 maart voelde ik pijn in mn linker lies dus mn eisprong, 23 maart positieve vroege test clearblue digital 1-2 wk zwanger, 1 week later weer voor zekerheid cb digital gedaan weer positief 2-3 wk zwanger
dat hoop ik ook, ik hoop dat ik gewoon een lange en late eisprong heb gehad en dat de innesteling langer duurde dat betekend dan dat ik een paar dagen rek heb en dus geen hartslag daardoor te zien is. maar ik vroeg me gewoon af of het normaal kan zijn met 7 wk nog geen actie te zien of anderen dit ook mee gemaakt hebben en dan later weer wle
ik heb gelukkig goed nieuws, hopelijk mag dat ook zo blijven de komende maanden de gyn belde net voor mn hcg waardetest van gisteren, die was erg goed voor mn zwangerschapsduur, dus ze vermoed dat de reden dat ze gisteren nog geen hartje zagen is dat ik misschien nog net geen 7 weken ben en misschien dus een late innesteling heb gehad. ik moet vlg wk vrijdag voor mijn 2e echo komen en zien en weten we dan meer. . Ik ben zo opgelucht als ik de 13 weken voorbij ben moge iedereen met een kinderwens zwanger worden, voldragen en een gezond en kind krijgen
Laten we hopen dat het goed blijft gaan. Maar nog geen hartactie wil eigenlijk niets zeggen. Ik ben bij mijn zwangerschap ook 5 dagen terug gezet. Op dat moment lijkt dat heel veel maar uiteindelijk maakt het niets uit. Misschien is de innestelling gewoon later geweest. Ik duim voor je!
Kijk je hebt het forum gevonden, mooi zo! fijn dat je hcg waarde goed was! Om op je laatste zin in te haken: doe je al mee aan moeders voor moeders? Op die manier kan jij een paar met kinderwens helpen deze in vervulling te laten gaan. je kunt nu al meedoen want je bent iig voorbij de 6weken. elke druppel urine telt dus liever vandaag dan morgen. Dankzij het medicijn wat van deze urine wordt gemaakt ben ik zwanger! Klik op de link in mn handtekening voor meer info! Ik duim voor ons allebei dat.er volgende week wel een hartje te zien is op onze echo's!
mijn duimen draaien dat vrijdag goed nieuws is!! dat je hcg goed is voor termijn is sowieso positief!!
dank jullie wel dames voor jullie positieve berichtjes, en ja ik was zeker al aangemeld voor moeders voor moeders, ik heb hiervoor al 2 miskramen gehad dus ik weet als geen ander hoe het verlangen naar een kind is