stuitligging hoe groot de kans op draaien

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door simone 24, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    hoi
    mijn kleine heeft lang in stuitligging gelegen de hele zwangerschap eigelijk al. met 34 weken was het nog steeds zo en voelde de kans dat hij zou gaan goed liggen steeds kleiner worden ook omdat de placenta deels over de voorwant ligt kreeg ik het gevoel dat ze me in het ziekenhuis maar een kleine kans gaven dat hij nog goed zal gaan liggen. nou heb ik de dagen om de 35 weken acupunctuur gedaan en moest voor een echo met 35 weken en 2 dagen weer een echo laten maken en bleek dat mijn kleine goed lag! of het nu aan acupunctuur lag dat weet ik natuurlijk niet zeker maar hoe groot is de kans dat hij nu zo blijft liggen en niet terug in stuit gaat liggen?
    alvast heel erg bedankt groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Hoe groot de kans is is per vrouw/kind verschillend maar hoe verder je kindje raakt in de zwangerschap hoe kleiner de kans dat het nog terug draait. Dus blijven duimen!

Imke

3. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    hoi
    bedankt, hopen dan maar dat hij goed blijft liggen nu.
    het stomme is dat ik zo opgelucht was dat hij niet meer in stuit lag
    maar die avond ging mijn buik weer flink te keer toen had ik zo iets het zo toch niet dat hij weer omgedraaid is. nog 5 daagjes en dan moet ik weer naar de verloskundige dus hoop dat hij nog steeds met zijn hoofdje benenden ligt.

groetjes

Deel Deze Pagina