Hallo meiden, Ik ben al de hele avond op zoek (internet) naar informatie over zwangerschapscursussen in Almelo. Ik wil graag wat informatie over de verschillende cursussen die hier gegeven worden, waar die gegeven worden en wat de kosten hier van zijn, echter; ik kan op het internet helemaal niks vinden Ik zal vast wel verkeerd zoeken oid, maar ik heb al van alles geprobeerd. Wie kan mij helpen? Ik voel nu toch wel een soort van 'druk' zeg maar... Ik was eerst van plan om geen enkele cursus te volgen, maar ik wil me er toch wat meer in verdiepen en een cursus volgen. Jullie zouden me echt enorm helpen! Alvast bedankt! Liefs, Minyaweth.
Hahaha minyaweth, daar was ik vanavond ook al naar op zoek, maar kon ook al niks vinden. Ben al zo computertechnisch NIET.. Misschien andere meiden? Misschien ben ik zelfs al te laat?!
Heeft je VK er geen info over? Bij mijn VK liggen er folders in de wachtkamer over de diverse cursussen in de buurt.
Op http://www.vvocm.nl/ kun je iig zoeken naar cesar en mensendieck-cursussen. Ik geloof dat er in almelo iig een cesar cursus gegeven wordt.
Soms kun je via het kraambureau ook cursussen volgen. Ik zou wel opschieten, want ik weet nog dat bij ons de cursussen tien weken duren. Dus als er net 1 is begonnen, moet jij tien weken wachten.
Je kan ook kijken op: www.vandort.net/psychoprofylaxe/index.htm. Dit gaat over de cursus "samen bevallen". Ga ik ook doen met mijn vriendje.