Zwangerschapsursussen gezocht!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Minyaweth, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

Ik ben al de hele avond op zoek (internet) naar informatie over zwangerschapscursussen in Almelo. Ik wil graag wat informatie over de verschillende cursussen die hier gegeven worden, waar die gegeven worden en wat de kosten hier van zijn, echter; ik kan op het internet helemaal niks vinden :cry:
    Ik zal vast wel verkeerd zoeken oid, maar ik heb al van alles geprobeerd.
    Wie kan mij helpen?

Ik voel nu toch wel een soort van 'druk' zeg maar... Ik was eerst van plan om geen enkele cursus te volgen, maar ik wil me er toch wat meer in verdiepen en een cursus volgen. Jullie zouden me echt enorm helpen!

Alvast bedankt!

Liefs, Minyaweth.

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha minyaweth, daar was ik vanavond ook al naar op zoek, maar kon ook al niks vinden. Ben al zo computertechnisch NIET.. Misschien andere meiden? Misschien ben ik zelfs al te laat?!

3. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Heeft je VK er geen info over? Bij mijn VK liggen er folders in de wachtkamer over de diverse cursussen in de buurt.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Op http://www.vvocm.nl/ kun je iig zoeken naar cesar en mensendieck-cursussen. Ik geloof dat er in almelo iig een cesar cursus gegeven wordt.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Bedankt Loekie! Ik zal eens op de link gaan kijken :)

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Soms kun je via het kraambureau ook cursussen volgen. Ik zou wel opschieten, want ik weet nog dat bij ons de cursussen tien weken duren. Dus als er net 1 is begonnen, moet jij tien weken wachten.

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland

Share This Page