Stuitligging, komt het nog goed?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kimmiej89, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik hoop het echt..
    Issie al ingedaald bij jou? Hier volgens mij nog niet.
    Gaat jouw buik soms ook wel alle kanten op?

2. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ja, het indalen is deze week begonnen is bij mij vreselijk pijnlijk, enorme druk op mijn schaambeen.

Verder is ze pas sinds week 34.5 wat rustiger, maar daarvoor pppf ENORM druk

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hmm vervelend dat t zo pijnlijk is voor je..!!!:(

4. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hier morgen intake ziekenhuis ivm stuitligging...:(
    Ondanks dat het eraan zat te komen vond ik het erg moeilijk toen ik vandaag mijn verwijzing kreeg..
    Begin de hoop op een draaiing echt te verliezen, ook omdat de Vk zei dat me buik redelijk strak aanvoelde....

Heb dinsdag ook nog een voetreflextherapie afspraak, alles om de kleine hopelijk nog te laten draaien...
    Baal wel enorm..Maar mag naar aanleiding van andere verhalen nog niet echt klagen, maar toch..

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hi Kimmie!

Ik snap je gevoel, ik hoop voor je dat het toch nog goed komt!

Zoals je weet ga ik geen draaipoging doen, en mijn KS staat voor over twee weken gepland, wel met de afspraak dat als ze wel gedraaid is op de dag van de KS is nog steeds natuurlijk mag bevallen.

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Mag ik vragen waarom je KS al gepland staan voor 39 weken? Is dat gebruikelijk?

7. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Standaard protocol bij diabetes

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Oooo ok,,,vandaar.
    Spannend..!!

En mag ik nog vragen waarom jullie er niet voor hebben gekozen een draaipoging te doen? Heb je daar slechte ervaring mee?

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Had ik toch al eerder geschreven ergens ( dacht ik??) omdat ze al redelijk is ingedaald en madam raakt al van de leg van een CTG ( laat staan een draaipoging)
    Verder vind ik het ook wel genoeg zo, heb zoveel complicaties moeten doorstaan dat ik de beslissing bij mijn dochter neer leg, als ze zo wil liggen dan is dat haar keuze dus.

10. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Hier ook heel de tijd in stuit, maar sinds kort niet meer.
    Draaien kan vaak tot +/- 35 weken.. Je hebt dus nog ff ;)

11. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Hier lag mijn dochter ook nog met 36 WK's in stuit lag al een uur aan de ctg voor de draaipoging zodat ze kunnen biekijken na de draaipoging of ze er 'last'van heeft gehad
    Terwijl ik die ctg banden om me buik had was ze zo druk aan t doen zei nog tegen m'n man zou me niks verbazen als ze nu zelf gedraagt is....
    Na t uur ctg eraf extra echo om te kijken hoe ze lag....jahoor hahaha ze was gewoon zelf gedraaid uiteindelijk gewoon op de natuurlijke manier bevallen,t kan allemaal ps. ik had wel veel vruchtwater.

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja klopt ik was het alleen vergeten, sorry. Logisch dat je dan daarvoor kiest.

Ik ben de 35 weken al voorbij. Vandaag 35+4..

Maar kan inmiddels wat nieuws melden. Moest me vanmorgen melden in het ziekenhuis voor de intake van de versie. Vk had gezegd dat de intake enkel een gesprek en echo zou zijn en dat de versie ergens volgende week uitgevoerd zou worden. Niks bleek minder waar.
    In overleg met ons ging de versie vandaag gelijk gebeuren.
    En deze is vooralsnog geslaag. Uk ligt nu met koppie beneden. Hopen dat ie zo wil blijven liggen nu.
    Volgens de dokter draait 3 tot 4 % nog wel terug maar meestal bij mensen die al meerdere zwangerschappen hebben gehad waardoor de buik al uitgerekter is. Dus fingers crossed..!!

13. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh Kimmie WAT een goed nieuws!!!
    Ben blij voor je!

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014