Hoi dames, Ik ben zelf nog niet zwanger, maar ik wil mijn schoonzus , die pas zwanger is , een zwangerschapsketting cadeau doen als ze over de 3 maanden is. Omdat ik geen leuke kan vinden dacht ik er aan om een ketting te kopen, en het zwangerschapsbelletje er los bij te kopen. Dan kan ze eventueel ook wisselen van ketting.. Nu mijn vraag: Weten julie of de ketting nog aan bepaalde ''eisen'' moet voldoen?? Lijkt me wel handig dat ie verstelbaar is . Maar misschien nog iets anders ?? Misschien dat het belletje kan bewegen over de ketting ofzo ?? Graag jullie mening ! Ps : excuses als mijn berichtje hier niet op de goede plek staat Liefs Kipjes
Het ketiingkje moet zolang zijn dat hij op haar navel of langer valt, je moet het belletje niet elke dag en de hele dag dragen... Dit ivm stuitligging, en wij zouden het ook niet lekker vinden om de hele dag een belletje te horen....succes
Kindersieraden Proud MaMa tweedehands babykleding kinderkleding misschien is dit ook nog een idee. groetjes
Hoihoi Ik heb een ketting besteld bij www.pittigenstoer.nl Ik heb hier al mijn wensen doorgegeven en heb nu echt een super mooie en stoere ketting. ps je kan geen voorbeelden van de kettingen zien, maar als je contact opneemt met haar, dan zal ze je wel helpen
Ze zitten meestal aan een koortje, Kiddiegift - Alle producten met het trefwoord 'zwangerschapbola' Die kun je meestal ook verstellen....
Is dat zo ketting met zo bel dat het kindje ernaar toe kan draaien?ik dacht dat die niet meer verkocht mochten worden ivm gevaar voor de navelstreng die om het nekje kan gaan, omdat een kind dan teveel gaat draaien. wil niet negatief doen hoor, maar vind zo ketting dan een beetje eng.