Hoi allemaal, Ik ben nu 30w2d en heb vandaag een echo gehad. Alles zag er helemaal goed uit maar de baby ligt sinds gisteren ineens in een stuit nadat hij/zij weken achtereen met het hoofdje naar beneden heeft gelegen. De echoscopiste heeft nog wel gezegd dat ze dit wel vaker ziet maar nu ik weer thuis ben, ben ik ineens toch ongerust. Wat nou als het kindje niet meer terugdraait? Wie heeft ook meegemaakt dat het kindje met 30 weken in stuit lag maar uiteindelijk toch gewoon is gedraaid? Stom he maak me waarschijnlijk druk om niks maar kan het niet van me afzetten, Liefs Rus05
Dat kan nog prima. Geloof dat ze pas bij 35-36 weken te vast liggen om goed te draaien (de meesten dan, en bij de 1e zwangerschap). Mijn zusje had het met beide jochies. En de ene is met 34, de ander bij 36 weken nog gedraaid.
Mijn dochter lag tot 38 weken in stuit. Keizersnede was al gepland Uiteindelijk gewoon lekker thuis bevallen met 40+2 Deed trouwens wel goed zeer aan mn huid aan de binnenkant (hoop dat je snapt wat ik bedoel) toen ze draaide, was duidelijk bijzonder krap daarbinnen! Nu ligt mijn kindje ook weer in stuit, ben benieuwd of en wanneer deze draait
Mijn kindje lag met 34 wkn in stuit, maar na paar dgn draaide hij weer. Niet teveel zorgen maken nu dus!