Om 3 uur stapte ik uit bed om naar de wc te gaan. En plons! Gebroken vliezen! Vandaag 36+2 weken zwanger Nu in het zkh, aan de ctg en kijken of het doorzet. Wel wat weeën maar nog niet heel heftig...
Ik had bij de eerste 2 gebroken vliezen met 36.3 om 02.00 in de nacht Bij mij zette de weeën niet door en kreeg ik bij beiden tegen de middag wee opwekkers zodat ze die dag nog geboren zouden worden Bij de vierde ging het juist andersom haha met 36.1 weeën maar Ik kwam niet verder dan de 6 cm tot de vliezen werden gebroken Succes vandaag ik hoop dat de weeën door zetten ! Je kindje is helemaal af en helemaal klaar en normaal gesproken is er niets aan de hand en kan je kindje gewoon normaal ademen en na 1 of 2 nachtjes in het ziekenhuis mee naar huis
Succes!!! Ben vandaag 36+3 en had vorige week al stevig voorweeen. Ben benieuwd wanneer onze kleine komt.
Bedankt allemaal! Ons dochtertje is om 8:50 geboren! Ik had om 8:30 ruim 5 cm ontsluiting, en toen ging het ineens heel snel! Ze doet het gelukkig verder ook prima qua temperatuur en glucose gehalte.
Wauw gefeliciteerd!! fijn dat het zo snel gegaan is. Geniet van jullie dochtertje!! Weet je al wanneer jullie naar huis mogen?
Succes! Hier bij de eerste met 36 weken precies gebroken vliezen. Uiteindelijk met 36 wk en 4 dgn geboren