Hallo dames . Ben vandaag 38 weken . En heb sinds vanmorgen heel vroeg elke keer hele erge buikpijn . Lijkt wel of alles samen getrokken word in mijn onderbuik . Het trekt ook naar mijn benen . Het duurt ongeveer 50 tot 70 seconden . Alleen duurt het 20 minuten ongeveer voordat de volgende komt ? Vorige bevalling gebroken vliezen en daarna meteen been weeën dus weet niet wat ik nu moet verwachten .
Het klinkt wel zo, al kunnen het voorweeen zijn. Spannend! In het begin kunnen ze onregelmatig zijn. Volgens mij bel je de vk pas als er een uur regelmatige weeënactiviteit is. Maar weet niet of je iets anders met je Vk hebt afgesproken. Kan zijn eerder bellen omdat de eerste bevalling vlot ging. ik hoop voor je dat het doorzet!
Het kan het begin zijn. Bij mijn 2 e begon ik om 12 uur zo. Toen liep t door naar om de tien minuten. Op bepaald moment zakte het weer af. Ik dacht dat het zou stoppen. En ineens klabbam om de 5 min en heftig. Om 23uur was hij geboren. Ik zou dus verder afwachten. Evt lekker warm bad/douche. Zijn t echte weeën kan dat stimuleren.
Jaa heb 2 weken geleden met de vk afgesproken dat ik zou bellen als ze een uur lang om de 5 min kwamen . Maar ken deze pijn helemaal niet heb wel al voor weeën gehad . Maar deze zijn wel heftiger . Ik wacht het dus maar gewoon af . Hopen dat het doorzet
Spannend! Ik heb het me ook vaak afgevraagd, maar toen het echt zo was, wist ik het zeker . Ik zou ook even douchen, liggen en aankijken. Zet het dan door kan je bellen, ik verwacht nu dat ze toch niet komen...