is het begonnen ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mnla, 15 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo dames . Ben vandaag 38 weken . En heb sinds vanmorgen heel vroeg elke keer hele erge buikpijn . Lijkt wel of alles samen getrokken word in mijn onderbuik . Het trekt ook naar mijn benen . Het duurt ongeveer 50 tot 70 seconden . Alleen duurt het 20 minuten ongeveer voordat de volgende komt ? Vorige bevalling gebroken vliezen en daarna meteen been weeën dus weet niet wat ik nu moet verwachten .

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Spannend!! Ik zou heel snel de 06 van je verloskundige bellen.
    Misschien komt ze wel kijken.

Succes!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.147
    113
    Het klinkt wel zo, al kunnen het voorweeen zijn. Spannend!
    In het begin kunnen ze onregelmatig zijn. Volgens mij bel je de vk pas als er een uur regelmatige weeënactiviteit is. Maar weet niet of je iets anders met je Vk hebt afgesproken. Kan zijn eerder bellen omdat de eerste bevalling vlot ging.
    ik hoop voor je dat het doorzet!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Het kan het begin zijn. Bij mijn 2 e begon ik om 12 uur zo. Toen liep t door naar om de tien minuten. Op bepaald moment zakte het weer af. Ik dacht dat het zou stoppen. En ineens klabbam om de 5 min en heftig. Om 23uur was hij geboren.

Ik zou dus verder afwachten. Evt lekker warm bad/douche. Zijn t echte weeën kan dat stimuleren.

5. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Jaa heb 2 weken geleden met de vk afgesproken dat ik zou bellen als ze een uur lang om de 5 min kwamen . Maar ken deze pijn helemaal niet heb wel al voor weeën gehad . Maar deze zijn wel heftiger . Ik wacht het dus maar gewoon af . Hopen dat het doorzet

6. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook voor jou dat het doorzet. Spannend! Het klinkt wel alsof het is begonnen.

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Het klinkt wel alsof het is begonnen hoor! Spannend en succes!

8. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Dankjewel dames ! Klinkt misschien raar maar zal blij zijn als het doorzet

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend! Ik heb het me ook vaak afgevraagd, maar toen het echt zo was, wist ik het zeker ;). Ik zou ook even douchen, liggen en aankijken. Zet het dan door kan je bellen, ik verwacht nu dat ze toch niet komen...

Deel Deze Pagina