Niet meer ingedaald...

Discussion in 'De bevalling' started by Vennetje, Apr 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vennetje

Vennetje Actief lid

Aug 3, 2006
    261
    0
    0
    Ben net bij de verloskundige geweest. De afgelopen 2 keer was mijn kindje goed ingedaald, zat al vast in het bekken. Nu bleek dat het hoofdje weer "los" zat boven de bekkenbodem, dus niet eens een beetje ingedaald; gelukkig wel nog met het hoofdje naar beneden dus. De kans dat hij (of zij) nog omdraait naar een stuit is gelukkig miniscuul klein.

Ben hier flink van aan het balen. Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben?
    Mochten de vliezen breken voor de volgende controle dan moet ik direct de verloskundige bellen, ook als het vruchtwater helder is. Dit i.v.m. de navelstreng, die naar beneden zou kunnen zakken. Verder moet ik dan ook rustig blijven zitten of liggen.

(dit is overigens mijn eerste kindje)

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    bij 38 weken zat Sofie vast in bekken, volledig ingedaald
    bij 39 weken was ze helemaal niet meer ingedaald
    bij 40 weken weer vast in bekken volledig ingedaald
    bevallen 41 wk 4 dg

succes ermee!
    groetjes lisette

3. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Hier ongeveer hetzelfde, volgens de VK is het indalen een momentopname... dus.. no worry's...Moet zo weer na de VK, dus ik hoor het wel en laat het weten of 'tie weer is ingedaald..

Greetz Hilde

4. Vennetje

Vennetje Actief lid

Aug 3, 2006
    261
    0
    0
    da;s alweer een hele geruststelling. :D
    maakte me er niet meer zo druk om als gisteren, maar toch. vond het niet echt een prettig idee. :(

5. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

Mar 3, 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Alles was wederom ok bij de VK, en wederom is die kleine ingedaald... Dus.. ;)

6. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Lynn is pas ingedaald tijdens de weëen, als je vliezen breken idd direct gaan liggen. Verder geen complicaties gehad. Om 21.30 uur braken de vliezen, om 10.25 uur was ze er :D

Share This Page