nog 10 dagen.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nancy74, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    NOG 10 DAGEN TOT DE UITGEREKENDE DATUM !

begint een einde aan deze zwangerschap te komen dus, ergens als je er verder over na denkt is het ook wel zonde hoor...

de tijd is best snel voorbij gegaan en dit zal zeer waarschijnlijk de laatste zwangerschap zijn....

lekker sentimenteel doen nu, muts die ik ben.

maar aan de andere kant, ben ik het hele zwanger zijn wel beu nu en wil ik lekker genieten van ons beebje en zien hoe de andere 3 kinders er mee om zullen gaan, volgens mij gaat dat echt helemaal goedkomen.

oh ik kan haast niet wachten tot het weer zover is....[/b]

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Spannend joh die laatste dagen. Kan me voorstellen dat je je kleine lekker in je armen wil hebben.

Nog ff en dan mag t :D

3. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hihi, hier nog 18 dagen en hoop stiekem dat ie wat eerder komt want kan echt maar moeilijk wachten....ben zoooooo benieuwd! Hoop dat we niet zo lang hoeven te wachten op ons kleintje.

4. Niet meer actief

hier nog 11 en sinds ik voorweeën heb gehad eergister, hoop ik elke keer dat het begint.. niet slim want duurt alleen maar langer nu :p

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja nog maar ffies! En worden het beschuit met muisjes of patatjes met tartaarsaus? :p

6. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik ook nog 10! Ben echt aan het aftellen! IK zou zeggen succes!

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeh spannenddddd!

Ik ga ook over 2 weken de weken aftellen...
    Ik geloof dat ik dan officieel hoogzwanger ben (met 30 weken)

Hier moet echter nog de kinderkamer behangen worden dus tja...we mogen nu wel even een beetje gaan opschieten!

De box staat al als voorgenieter in de woonkamer te pronken met wat spullekes erin voor onze kleine meid!

Geniet nog ff van de kleine in je buik meis!

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Spannend hoor! Kan me voorstellen dat je het jammer vind dat je niet meer zwanger zal zijn maar ook dat je op den duur beu bent en je kleintje wilt vasthouden...zou zeggen geniet nu nog eventjes..en veel succes!

Liefs

9. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Hier ook nog maar 10 dagen ! Helaas voel ik nog niet veel (behalve harde buiken) wat erop duid dat er iets aan zit te komen. Jij wel ? Bij elk pijntje denk ik : ja, ja..........nee, toch niet ! :) Ik zie het wel. Sterkte allemaal en succes [-o<

10. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb bij de zwangerschap van mijn dochter ook niks gevoeld hoor! Toen braken de vliezen!

enne.. ik ben nu al aan 't aftellen (al vanaf week 20 :) )
    Eerst ben ik de te werken weken aan 't aftellen ... nog 7 (incl. deze!)

11. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0

Nee helemaal niks, misschien af en toe en harde buik, maar verder .. noppes.

bij de laatste heb ik echt 3-4 keer een valse start gehad, zo echt een uur lang weeën en dan weer weg...

dus heb ook niet het gevoel dat er snel verandering in komt..

12. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    en vandaag ook niet meer vrees ik, hihi

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Aftellen deed ik ook tot aan de uitgerekende datum, alleen nu duren de dagen erna extra lang... Ben net 3 dagen over de datum heen maar het voelt alsof het al een dikke week is... En bij elk bijkomend pijntje of kramp hoop ik ook dat het doorzet! Van mij mag het ook want ik ben al bijna 2 weken behoorlijk aan het rommelen maar helaas zet nog niks door...

14. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Ik vond de tien dagen dat ik overtijd was ook erger dan de dagen ervoor. je leeft nu naar een datum toe en als die datum verstrijkt is het net alsof je gevoelsmatig een grens hebt overschreden. Daarna moet je de datum weer twee weken bijstellen. PFFF wat een ellende..

Deel Deze Pagina