Nou ik heb de placenta aan de voorkant zitten, en ze hebben een poging gedaan.....twas geen pretje zal ik maar zeggen:S Links om ging niet.... rechts om ging niet... veel pijn maar goed ik heb het geprobeerd..... tis mislukt:S Tis nu de hoop dat het uitzichzelf draaid want het ligt nu weer vrij in de bekken....afwachten dus tot aankomen de maandag en dan gaan ze beluiten hoe of wat..... groetjes jantina
@Janita: hoe zit dat precies dan ? Was je kindje al ingedaald en nu niet meer ? Mijn kindje is al aan het indalen. Ik ben bang dat als het nog verder is ingedaald er niet meer gedraaid kan worden (vanzelf of met hulp) maar dit heb ik dus niet aan mijn vk gevraagd.
De gyn heeft het als waren uit mijn bekken gelift, niet geheel pijnloos . bij was het het net als jou nog maar net bezig met indalen.Als het tever in de bekken zit kan het zijn dat er een verlosundige bij komt en die vaginaal het kindje een zetje geeft zodat het als nog weel los komt. Maar zit het eenmaal vast in de bekken dan is het zoals ik begrijp einde verhaal. groetjes
Nee fijn is het zeker niet die man heeft me knap pijn gedaan! Was blij dat hij naar 10 tot 15 min er mee stopte.