Vorige week met 9 weken een echo gehad en alles was perfect. Eergisternacht een hele nare droom dat ik een miskraam had.gister ineens geen last meer van mn borsten en gisteravondhalf 12 ging ik naar de wc en ja hoor,best veel bbruin verlies ga straks naar de gyn bellen en hopen dat ik mag komen. Zit zo in de stress..willen dit kindje zo graag maar heb er niet zo,n goed gevoel meer bij.mijn vorige miskramen begonnen ook altijd zo alleen die waren tussen 5 en 7 weken.dus dacht na de goeie echo van vorige week dat we redelijk safe zaten.pff wat een stress weer
Dit is altijd zo lastig . Ik heb ook eerder een miskraam gehad en bij deze zwangerschap had ik met 10 weken ook bruinverlies. Ik maakte me ook meteen zorgen en schrok me rot natuurlijk. Gyn gebeld en een uurtje later lag ik al bij de echoscopiste waar we een actief kindje zagen trappelen. Ik ben nu 15 weken en alles gaat nog steeds goed.Je kunt er niks van zeggen. Het enige wat je kunt doen is vragen om een extra controle. Hopelijk is het niks en zie jij (hopelijk vandaag nog) ook een actief kindje! Sterkte
Ja vervelend he en je wordt er zo onzeker van. Ik had het de vorige zwangerschap ook rond die termijn en gelukkig was er niets aan de hand. Bruin verlies duidt in principe op oud bloed, bij mij toen waarschijnlijk nog van de innesteling. Hopelijk wordt het niet rood. Veel sterkte iig en hopelijk heb je snel meer duidelijkheid
Gelukkig zijn er ook nog positieve verhalen!hadden jullie buiten het bruinverlies nog meer last?hier namelijk ineens geen harde pijnlijke borsten en langzaam begint t echt te zeuren in mn onderbuik en rug,alsof k elk moment ongie Lan worden.ben zo bang pff om kwart over 3 vanmiddag mag ik komen gelukkig,nog ff een middag stressen
Hoop op een positieve echo en een goede afloop! Maar ik lees er wel vaker over en dan blijkt het niets ergs te zijn. Ik zelf heb er ook last van, begrijp je onzekerheid heel goed. Vorige week heb ik het een paar keer gehad. Toen een paar dagen niet een gisteren na m'n werk en na het douchen ineens weer bruinverlies, maar wat donkerder als eerst. Dacht meteen dat het klaar was...maar gelukkig is het weer gestopt. Ik heb 4 juli pas intake bij de verloskundige maar ik hoop dat ik al wat eerder kan langskomen, al is het maar om mee gerust te stellen.. Succes meid! Hoop dat het niets is..
Wat eng zeg! Om toch nog iets positiefs te laten horen: Ik had precies hetzelfde rond 9 weken inclusief het zeurderige ongesteldheidsgevoel in m'n onderbuik. Was er heilig van overtuigd dat dit het was en we opnieuw konden beginnen. Ook ik lag dezelfde ochtend nog bij de echoscopist en we hebben heel mooi beweeglijk kindje gezien. Ga nu alweer rap richting de 24 weken en alles ziet er nog steeds goed uit. Waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt, schijnt vaker voor te komen. De schrik zat er in ieder geval goed in! Sterkte vandaag! Laat maar even weten hoe het is gegaan.
Bedankt dames,jullie verhalen geven me weer een beetje hoop.bruin verliesblijft wel aanhouden helaas.ik hoop op een goede echo straks.ik laat het hier wel weten
Bij mij heeft het bruinverlies twee dagen aangehouden en daarna was alles over. Had over het algemeen weinig last van symptomen en mijn borsten waren ook niet meer pijnlijk op dat moment (ik heb lopen knijpen als een malle om iets te voelen ). Die pijnlijke borsten zijn na verloop van tijd weer terug gekomen . En een beetje zeurderig gevoel in mijn buik heb ik, met name in het hele prille begin, regelmatig gehad. Het kan je best onzeker maken, maar het hoort er helaas een beetje bij. Sterkte straks! Fijn dat je ook zo snel terecht kon .
Heel veel succes meid! Hopen dat alles goed is, echt heel vervelend die onzekerheid! Een digitale knuffel!
Hier ook gehad en de vk zei dat het kan komen door de placent waar het kindje zich op dit termijn aan vast gaat groeien
Bij mij heeft het bloedverlies 10 weken geduurd. Waarvan de eerste 3 weken bruin, daarna afwisselend bruin en rood. Hele hoop stress gehad en vaak gedacht dat het misging. Maar zoals je ziet in mijn banner gaat alles goed en is het bijna zo ver. Het hoeft dus niet altijd ellende te betekenen, maar het is wel heel erg vervelend en geeft een hoop stress. Hopelijk heb je een goede echo gehad en ben je gerustgesteld.
Nou vanmiddag en de echo gehad gehad,het hartje klopt nog goed en t was goed gegroeid gelukkig.er blijkt een bloeding naast de vruchtzak te zitten.weten niet waar het vandaan komt,bij de echo van vorige week was t er nog niet.de gyn zei dat de baby er geen last van heeft en dat t nog gewoon grote kans is dat het goed blijft gaan.hij was gelukkig wel positief maar ben zelf niet helemaal gerustgesteld.die bloeding zit me echt niet lekker.over 2 weken heb ik de combinatie test dus dan gaan ze weer kijken bij de bloeding.2 weken wachten nog ..zucht.als t in de tussentijd erger word met rood verlies en stolsels dan mag ik meteen komen maar dan is het natuurlijk wel helemaal mis.spannende tijd dus.heb de echo bijgevoegt,bloeding zit links bij de vruchtzak
Nee heb nog steeds bruin verliesniet veel gelukkig maar het bloed wat nog in de baarmoeder zit moet er ook nog uit dus zal wel een tijdje zo blijven.zolang het niet rood word met stolsels zitten we nog safe
Meid heel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt. Hier bloedverlies bij 6 weken zwangerschap, inmiddels 10 weken verder en vloei nog steeds. Op het ogenblik alleen oud bloedverlies, maar heb allerhande kleuren inclusief stolsels al gehad. Wanneer ik kijk naar jou echofoto moet ik eerlijk zeggen dat bij mij het hematoom veel groter was. Mijn advies is doe rustig aan. Niet zwaar tillen, geen gemeenschap en ga wanneer je vloeit liggen. Ik zit al 10 weken thuis en mag helemaal niets moet veel plat liggen maar het helpt bij mij wel. Het hematoom is vele malen kleiner en onze kleine zit er nog en doet het uitstekend. Ik wens je veel succes en duim voor je.