Wij willen het draaien proberen met accupunctuur, ik wil geen geduw in mn buik. Als de kleine dan nog niet goed gaat liggen voor een normale bevalling, wil ik een keizersnede.
ja ze zij je heb dus onvolkomen stuit en gewoon volkomen stuitligging bij onvolkomen stuit had je echt amper kans dat zo accupuntuur zou gaan lukken bij volkomen stuit zou het weer veelmeer effect hebben hier lig de kleine in onvolkomen stuit dus hoofdje boven kontje beneden beentjes recht omhoog voetjes bij gezicht zie foto in album en volkomen stuit is de beentjes en voetjes bij de kontje dat vertelde de verloskundige mij en ik wil ook geen gepor en geduw in me buik me placenta lig voor dus ze wilde geen draaipoging doen dus dat scheelde wel zeker omdat ik het anders toch niet had gedaan ik moet dus met 35 weken naar de gyn kan ik weeer na me eigen gyn
pff deze lig al sinds begin vorige week vast ze zij vanwege de grote en hoe die lig kan die niet meer draaien najah ze zij wel keizersnede word bij 38 weken gedaan dus daarom overleggen met de gyn als ik 35 weken ben nadeel is dus dat hij gewoon niet meer kan draaien maar had het wel gedacht en heb er geen moeite mee
De 1ste bij ons lag ook in stuit, we zouden komen voor overleg wat we wilden draaien of keizersnee.Zelf wilden we eigenlijk al een keizersnee, want ja waarom is de kleine zo gaan liggen, ik wil me niet met de natuur bemoeien.Maar met de cho bleek ook dat ik veel te weinig vruchtwater heb en konden ze niet draaien.Het werd een keizersnee met ruim 38 weken. Ik vond het niet erg om de eerste tijd in het ziekenhuis te liggen,maar wel had ik zeker het eerste half jaar echt een heel apart gevoel, het was wel mijn kind maar ik was voor mijn gevoel niet bevallen, dat kosstte me wel aardig wat traantjes dat ik het voor me gevoel niet volledig heb kunnen afsluiten, maar goed, de gezondheid van moeder en kind gaat voor.
Klopt wat je zegt! gezondheid voorop. Ik heb dat gevoel dus ook. Alsof het niet veel voorstellen gaat .(een keizer) maar ik moet me er niet in vergissen. ik ben momenteel erg emotioneel. een beetje nerveus! haha! het komt allemaal goed.
@Diana26 Dat klopt inderdaad wat je zegt. Je zal toch een beetje het gevoel hebben dat je je zwangerschap niet afgemaakt hebt. Maar als ik naar mijn onderbuik kijk en ik zie dat prachtige mooie witte lijntje dan voel ik me apetrots en bedenk ik me iedere keer dat het toch eigenlijk echt wel een heel mooi aandenken is. Uit dat 'streepje', uit jouw buik is jouw kindje gekomen. En ik besef me dan ook iedere keer hoe klein ze moet zijn geweest om daar uit te komen. Ik koester het echt!
Hallo dames! Hier is het kindje niet gedraait. Dit omdat ik een bloeddruk van (echt waar) 152/108 had! Direct moet ik alles neerleggen. Ik mag niets meer doen. Ben er wel van geschrokken, want zeg nou zelf. Als je je goed voelt is dat een behoorlijke domper. Morgen moet ik terugkomen, dan opnieuw alle controles. (eiwit, bloed en bloeddruk, bloedplaatjes) Ik moest als ik me niet rustig kon houden daar blijven. pffttt. Heb heel wat gehuild. Nu is het afwachten, maar de gyn vondt een draai te gevaarlijk. *ivm de bloeddruk* De baby ligt met de voeten naar beneden te trappen. Het groeit goed. Ik weet nu nog niet veel maar bij misselijk worden, overgeven, sterren, of wat dan ook moet ik direct worden opgenomen!
Het getsie! Dat is een tegenvaller. Daar zit je echt niet op te wachten... Ik hoop dat je bloeddruk snel zakt en je je weer beter voelt. Sterkte!
he das balen zeg nou hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden veder wel beter dat jou kindje met de beentjes na beneden lig hier lig die met de voetjes naar boven bij gezichtje in onvolkomen stuit *zucht* en kan dus nie draaien meer nou succes en laat je het morgen even weten? hoe het is gegaan
Ohh bengeltje! dat is inderdaad een ander verhaal. Mijn man komt zo thuis, ik ben niet al te lekker in orde. Maar ja.. misschien zie ik wel dingen die er niet zijn? Ik vindt het goed zo, laat het kindje zo maar komen. Jij krijgt dus een keizersnede? Ik ben nu 36.5 weken zwanger en ik ga nu echt de dagen tellen...
balen dat je je neit zo goed voelt na ik moet met 35 week naar de gyn en dan kijken of het veilig zou zijn stuit bevalling en als ik datniet wil keizersnede ja we zullen wel zien
hi meiden, ff snel, ik heb 1 draaipoging gehad, geen fijn gevoel, dit was op een maandag( met 36wk2dg), dit zouden ze de dinsdag (met 37wk4dg)erop weer doen, maar de zondag erop zijn mijn vliezen gebroken, en maandag (met 37wk2dg)morgen om 9.15uur is valerius geboren(in 1 wee 3keer persen, niks ingescheurt of geknipt in stuit bevallen) alles is voorspoedig verlopen, dus dit kan ook. en dan heb je ook een sneller herstel erna, ivm hoge bloeddruk zal het niet mogen denk ik maar als de condities van beide goed zijn..... veel succes
De baby is gedraait! De gyn heeft me gerust gesteld. Heel erg fijn. Hij zei ook: ,, ik doe maar 1 poging'' Het kindje lag gunstig. Dus de placenta en voldoende vruchtwater. Eerst kreeg ik een CTG van een half uur, toen ging hij de ligging nog eens bekijken. Het zag er echt goed uit. Daarna een half uur CTG. (zonder harde buiken, en de hartslag was goed van het kindje) Toen was ik klaar! al om al.. fijn! Hopelijk gaat het bij ieder zo goed! Groetjes, mij!
Nu momenteel een beetje kramperig gevoel in de buik. Misschien dat er wat gaat beginnen? of misschien toch van het draaien.. We moeten morgen terug voor een CTG en een bloeddrukcontrole.. spannend..
hi hi tweemeisjes; super dat het bij jouw gelukt is zeg, enne het kan idd wat beurs gevoel geven maar wie weet kan het aanstalte zijn op je bevalling, spannend! hoe ver ben je nu pcies? gr saskia
Hai! Ik ben nu 37.5 weken zwanger. Het heeft echt al twee dagen gerommelt. Tot irritatie van mezelf toe. Dan gaat het weer even, en dan krampt het. De registratie in het ZH gaf echt wel de contracties aan, maar deze zijn niet sterk genoeg denk ik voor doorzetten! Toch wacht ik vrolijk af, morgen moet ik terug voor de RR controle en het urineonderzoek. De bloeddruk was veels te hoog. 98/140. Dit in rust. Later ging ze nog eens meten. Toen was de onderdruk 90. Ik vindt het echt genoeg. MAAR de draaipoging was zeker de moeite waard!