Stuitligging-zwanger op het eind

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lynn77, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lynn, ook hier vandaan heel veel succes!!!!

2. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Hey Lynn,
    Ik wil je alvast veel succes toewensen morgen! Zet em op!
    En bedankt voor je reactie op al mijn vragen!
    Ik heb ook al een hele lijst gemaakt wat ik allemaal mee moet hebben voor de baby en voor mij!
    Ik neem een trolley vol spullen mee volgens mij! hahaha

En jij geeft ook geen borstvoeding Lynn? Je neemt ook meteen voeding en flesjes mee
    Ik heb dat ook idd, neem ook meteen Friso voeding mee. Want daar wil ik haar meteen aan hebben.

Ben zeer benieuwd hoe het jou morgen afgaat, en ik heb morgen mijn afspraak ook, dus dubbele spanning hihihiiii

Succes Lynn!

3. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Lynn;
    SUCCES meid!!!!

@All;
    De datum van mijn keizersnee is bekend.
    10 Novemer 2009...

Spannend spannend!
    Aftellen maar!

4. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ohhh heerlijk manon dat je het al weet!
    Je hebt een leuk onderschrift! Ik ben bij de tweede minder fanatiek wat dat betreft, heb nog niet eens een ticker!! hahaa
    Ik zal er werk van maken zometeen!

Zouden ze ook in week 38 een ks plannen? Ik ben het eigenlijk wel zat! Wil de kleine nu wel eens zien en wil van dit walrus lijf af...
    Ben maar 10 kilo aangekomen hoor maar die basketbal zit me zo in de weg.. slaap amper, altijd plassen, niet meer slapen pffff.
    Mijn vk zei al; ze zijn wel aardig flexibel, dus je kunt ook aangeven dat je het zo snel mogelijk wilt!
    Ik hoop het morgen te horen!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Poohbear: stuitbevalling gehad (positieve ervaring)
    Ichtus: 3 nov uitgerekend kindje is zelf gedraaid en al ingedaald
    Lilage: 5 nov uitgerekend gedraaid d.m.v. versiepoging
    Anakin: 5 nov uitgerekend gedraaid d.m.v.versiepoging
    Lynn77: 8 nov uitgerekend (stuit)(versiepoging mislukt)
    (3 nov ks)
    TJB: 14 nov uitgerekend kindje is zelf gedraaid
    Manonn: 21 nov uitgerekend (stuit) (versiepoging mislukt)(10 nov ks)
    Krumeltje: 18 nov uitgerekend gedraaid d.m.v. versiepoging
    Amore1: 23 nov uitgerekend kindje is zelf gedraaid
    Susan79: 24 nov uitgerekend (stuit)(geen versiepoging)(ks 20 nov)
    Pina123: 27 november uitgerekend (stuit)
    Miekje1982: 9 dec uitgerekend (stuit)
    Roos1987: 12 dec uitgerekend (stuit)
    Caruli: 17 dec uitgerekend (stuit)
    Marlett: 30 dec uitgerekend (stuit)
    Troeltje: ks gehad na stuitligging 15 feb uitgerekend van de 3de
    Mamasu: 27 feb uitgerekend

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het was niet lullig bedoeld hoor, maar zo'n hele rits met t'tjes die d'tjes moeten zijn viel me gewoon op ;)

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Pina;
    Het is inderdaad HEERLIJK! Dat we nu onze dag weten.
    We kunnen echt aftellen .. Zo FIJN! :D
    Ik weet nu al. De laatste nacht voor de ks, word een drama!
    Dat word een hele nacht zenuwachtig liggen wezen!

Leuk hé! M'n onderschrift! hihi. Vond ik ook wel!
    Zo kan ik precies zien, hoelang ik nog moet wachten! ;)
    Net of ik dan zelf niet precies weet hé, hihi!

Jij hoort morgen DE datum?
    Spannenddddd! Succes!
    Hoever ben jij precies? Ik ben nu 37weken & 2dagen.
    Dus bij 38weken & 3dagen krijg ik de ks!

Groetjes,
    Manon

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @alle meiden: dankjulliewel voor de lieve berichtjes!!!
    ik ben echt super zenuwachtig hier, en gestressed ook zeg!! poeh al heftige discussies met manlief over de stomste dingen...hij is ook zenuwachtig hoor!
    Nou ik ben nu dus echt niet moe ofzo...slapen? denk niet dat het lukt vannacht!!

@Pina: spannend voor jou ook morgen, succes!!
    Oja ik ga wel borstvoeding proberen, maar als het niet lukt, dan ga ik niet stressen en hannessen (heb al 9 maanden stress en gedoe gehad) dus dan ga ik over op flesvoeding als het niet lukt, en ik wil dan wel graag dat kindje gelijk aan de Friso kan en het flesje gebruikt wat wij hebben...lijkt me wel zo handig, anders moet je thuis weer omschakelen naar andere fles/speen/voeding...maar misschien dat ik het nu niet nodig heb en de bv wel goed op gang komt...
    Ik ga sowieso fv geven als ik weer ga werken dus het spul komt echt wel op!

@Manonn: spannend, voor jou nog maar een weekje ook!!! Oh leuk leuk!

9. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Getver, het is nu half vijf sochtends en ik kan weer eens niet slapen.. pfff
    Moet altijd rond 3 uur naar de wc.. en slapen lukt dan niet meer.. jakkiebakkie zeg!
    Gelukkig heb ik nog wat tv opgenomen, zit maar wat voor benelux topmodel..
    Ben gewoon klaarwakker zeg!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pina, wat vervelend dat het slapen daarna niet meer lukt. Ik moet er 's nachts ook altijd 2 a 3x uit maar val gelukkig wel weer in slaap, geen diepe helaas maar ik mag niet klagen! Anders strax nog even een slaapje doen??

11. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Goeiemorgen!

@Pina;
    Jee, Jij bent vroeg op de computer!
    Rot zeg, dat slapen niet lukte/lukt!
    Hier ook een vreselijk rot nacht gehad! Ik heb elk uur gezien van de klok, behalve 4.00!

Misschien vanmiddag een dutje doen? Als je dat kunt/lekker vind.
    Ik ga het niet doen, al kan het trouwens niet eens.
    Moet vanmiddag naar het ziekenhuis.
    Ik slaap nooit overdag, ben bang dat de nachten dan nog erger zullen zijn. (kan dat?! hihi!)

@Lynn;
    Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen!
    Ik denk aan je!

Have a nice day!
    Liefs, Manon

12. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ja dat kan hoor Manon, ik heb dat ook, als ik smiddags goed slaap dan is het snachts ook drama.. Vooral het inslapen!
    Maar goed, ik heb het vanmiddag geprobeerd, maar het wilde niet lukken helaas!
    Man en zoonlief liggen daarintegen nog wel te ronken!
    Ach ik laat ze lekker, kan ik mijn eigen gangetje gaan!

Nou hier weer een heel drama, naja.. we waren bij de gyn vanmorgen; ligt de kleine met een afwijkende hoofdligging wat betekend dat het hoofdje linksonder ligt (zij onder zeg maar) Dus nu willen ze volgende week maandag weer een echo doen, als ze dan nog zo ligt op dinsdag proberen haar een corrigerende duw te geven naar het baargat en daarna meteen de vliezen breken.. en inleiden... Maar dat wil ik dus helemaal niet. Alleen kon er geen speld tussen krijgen, want we gingen natuurlijk voor een natuurlijke bevalling, dus ik moest me maar schikken.
    Nou ik ben het daar dus niet mee eens en ik ga volgende week maandag daar eerst nog eens met die gyn over praten!

Pff was helemaal overstuur ja!

13. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Waarom wil je dat eigenlijk niet? Een corrigerende duw lijkt me minder ingrijpend dan een draaipoging en als dat een keizersnee kan voorkomen... (Ik heb niet al je berichten gelezen, dus misschien heb je je reden al een keer verteld. In dat geval.. sorry)

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Moet eerlijk bekennen dat ik het wel eens ben met Marlett. Een corrigerende duw zou ik wel aandurven want de kleine ligt 'bijna' goed!!! Een 180 graden versiepoging vind ik persoonlijk een ander verhaal........

Maar goed, uiteindelijk gaat het er om hoe je er zelf tegenover staat en als jij een corrigerende duw niet wil of aandurft, moet je het ook niet laten gebeuren!!

Over 6 dgn dus naar de gyn, spannend, ben benieuwd wat die erover zegt! Laten we hopen dat de kleine zelf het einde van de tunnel heeft gevonden ;)

15. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    Ja we gaan de duw ook doen hoor! Maar dat inleiden doen we dan nog maar niet, we hopen dat ze dan vanzelf indaalt en dat ik gewoon thuis kan bevallen.
    Want inleiden is niet heel erg nodig vind ik..
    Het was gewoon de schrik hoor! Je hebt je zolang op een ks ingesteld en dan is het nu gewoon anders!
    Even omschakelen dus!

16. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @Pina;
    Go, Jaa .. Dat is even opkijken! Dat begrijp ik!
    Maar meid, zou wel super wezen. Dan is de ks niet meer nodig, dat begrijp ik goed toch?

Ik begrijp niet precies hoe de baby ligt,
    maar mocht een duwtje nu helpen.. Zou ik het zeker weten doen!
    Ik vind het wel 'apart' dat hun precies zeggen hoe het moet gaan gebeuren. Is er niet gevraagd wat jullie er van vonden?

Nou meid, succes ermee!

17. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    @Pina123: Ik snap je gevoel wel een beetje. Je denkt dat je weet waar je aan toe bent, wordt alles nog onzeker, want ja, hoe zal die bevalling gaan. Ik moet zeggen dat ik nu ook denk dat het bij mij een ks wordt, dus ik zou ook raar opkijken als madam toch nog ineens gaat draaien.

Maar ik hoop echt voor je dat het geen keizersnee wordt! Ik heb bij mijn eerste bevalling tot 9 cm thuis gezeten, maar het is uiteindelijk een keizersnee geworden vanwege een voorhoofdsligging. Die 9 cm (ong. 8 uurtjes) vond ik echt heel goed te doen. De keizersnee beveel ik niemand aan. Als je thuis kunt bevallen, lijkt me dat echt ideaal, meteen je kindje bij je, borstvoeding die goed op gang kan komen, veel sneller op de been... Ik hoop dat het goedkomt!

18. iet

iet Lid

27 okt 2009
    14
    0
    0
    Gisteren weer een echo gehad en jawel hoor de kleine uk ligt nog steeds in stuit. Had ook niet anders verwacht..
    Net nog bij de verloskundige geweest en nu volgende week woensdag naar het ziekenhuis voor een versiepoging.
    Ben benieuwd of dat gaat lukken en of ze het uberhaupt gaan proberen.

19. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    He Iet,
    Da's wel weer afwachten idd. Er wat als ze het niet kunnen draaien, wat ga je dan doen?
    Ben benieuwd!

Hier alles wat rustiger, ik heb met de vk gebeld, ik kon dat weigeren zei ze; om het meteen in te leiden. Want ik vind het wel vroeg..
    Maar we gaan kijken hoe het maandag weer ligt, heb het idee dat ze nu alle kanten nog opdraait..
    Maar ik heb de vk nog even gemailt of ik vrijdag ook mag komen zodat ze even kan voelen hoe de kleine dan ligt.
    Wil graag weten of ze nou daadwerkelijk nog verschuift steeds...

20. iet

iet Lid

27 okt 2009
    14
    0
    0
    @pina
    Ik weet nog niet wat ik dan ga doen als de versiepoging niet lukt. Ik wil eigenlijk thuis bevallen, maar dat zit er dan sowieso niet in. En dan zal ik wel een advies krijgen van de gynaecoloog of een keizersnede of toch zo bevallen.
    En dan is het nog bekijken of ik nederland wil bevallen of in belgie, omdat we daar wonen, maar dan wel net over de grens.
    Hoe ver ben jij nu? Omdat je het inleiden nog te vroeg vind?
    Wel verstandig ja om de verloskundige nog eens te laten voelen of ie nog verschoven is.

Hoorde gisteren bij de echo dat er een vrouw was geweest waarvan de kleine ook in stuit lag en toen maakte ze de incisie voor de keizersnede en wat denk je, ligt ie toch met zijn hoofd naar beneden. Ik zou er dus altijd op staan om net voor de keizersnede nog een echo te laten maken. Bij deze vrouw hadden ze dat de dag ervoor gedaan en toen is de kleine 's nachts nog gedraaid.

Deel Deze Pagina