Morgenvroeg om 9 uur mag ik voor de draaipoging. Ach dat je een hoop vergeet, kunnen er vast meer over meepraten.
Heej allemaal.. Ik zit echt op de brief met de datum van de keizersnede te wachten.. vervelend dat dat per post word gedaan.. anders had ik de datum vast al geweten.. is het heel stom om naar de poli van het ziekenhuis te bellen of die al iets weten
ik heb naar de poli gebeld.. maar die weten het niet.. morgen kan ik tussen 9.00 en 11.00 naar de okplanning bellen...
Spannend suus, is altijd jammer wanneer je op de post moet wachten. Dankje Evelientje, ik ben wel heel erg benieuwd, wat er allemaal gaat gebeuren morgen.
Weer terug van het ziekenhuis. Helaas is er vandaag alleen een echo gemaakt, om te kijken of alle omstandigheden gunstig zijn voor een draaipoging. Had dus verwacht dat ze hem meteen gingen draaien, maar daar wordt weer een aparte afspraak voor gemaakt. Moet zeggen dat ik er wel een beetje van baal, denk je het vandaag "achter de rug te hebben" moet je vrijdag weer terugkomen. Ze heeft het kindje even opgemeten, vruchtwater nagekeken en naar de ligging van de placenta gekeken. Is allemaal gunstig, maar had ik haar ook wel eerder kunnen vertellen, bij de VK natuurlijk ook al groeiecho's gehad. Dus vrijdag om 10.30 weer naar het ziekenhuis, duurt zeker wel 2 2/1 uur.
bij mij duurde het ook zeker wel zoiets.. nouja eigelijk nog veel langer want moest achteraf blijven door de harde buiken die ze op de ctg zagen Veel suc6 vrijdag en hoop dat het lukt en dat de pijn meevalt bij jou Ik weet de datum van mijn keizersnede maar die blijft geheim want er lezen ook bekende van mij mee op het forum
@ Jada, reken er inderdaad maar op dat je minimaal 2 uur zoet bent met zo'n poging!! Wij waren met 2 uur uit en thuis,maar wonen op 5 min afstand van het ziekenhuis.... @ suus: groot gelijk dat je het geheim houdt! Met een geplande keizersnede is de 'verrassing' toch al een beetje vanaf, maareh we horen toch wel hoe het gegaan is enzo hè?!?!?!?!
Even een berichtje voor alle mensen die nog niet weten welke keuze ze moeten maken. Ik heb een zoontje van inmiddels 10 maanden die vanaf zowiezo 30 weken in stuit heeft gelegen. Heb een draaipoging gehad die mislukt is (vond deze niet heel pijnlijk, maar werd wel raar van het spul wat ingespoten werd). Met 39 weken ben ik op natuurlijke manier bevallen. Dit is me 100% meegevallen.
Nou, ben nog wat aan het snuffelen gegaan op internet. Ga toch nog een moxa-traject proberen om te kijken of ons draakje zelf wil gaan draaien. Mocht dat met moxa niet lukken, dan helpt het in ieder geval mijn lijf soepel maken voor de bevalling. Ook niet verkeerd bij een stuitbevalling zullen we maar zeggen !!! Hebben mensen al ervaring met moxa? Ik ben heel benieuwd namelijk!
Bij de januari mama's is er ook een dame (rebbel) die het gaat proberen, of er al mee bezig is. Heb er zelf geen ervaring mee, helaas.
@evelientje: ik heb moxa gedaan.. elke ochtend en avond met die staafjes.. bij mij heeft het niet geholpen.. De kleine werd er wel wat drukker van maar weigerde te draaien.. Weet niet of ik erin geloof dat het kan helpen.. maar proberen kan nooit kwaad.. Misschien was ze bij mij toen al te ver ingedaald.. Mijn ervaring met moxa is niet zo geweldig.. Heb echt het idee gehad dat het nutteloos was.. En word je er ook soepel van?? heb ik niks van gehoord en gevoelt ben juist alleen maar stijver aan het worden
@suus: nou, het zal mij gaan benieuwen ! Je hoort wel of het bij mij wel gaat werken of iets gaat doen!
Duh.... Sorry.... Ben een beetje de kluts kwijt door alle vrije dagen. Heb normaal gesproken op vrijdag altijd vrij, dus het voelt al de hele week alsof het vrijdag is.... In ieder geval: ik zal voor je duimen morgen
Ach joh geeft toch niet. Dankje meis ik zal het morgen laten weten hoe het afgelopen is. Ik ga maar van het negatieve uit, dat het niet lukt, dan kan het alleen maar meevallen.