Morgen echt 14 dagen overtijd

Discussie in 'De bevalling' gestart door Wupje, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha meiden!

Zijn er nog meer meiden die op dit moment echt overtijd gaan lopen dus 42 weken en er is nog geen teken van een aankomende bevalling en hoe gaan jullie hier mee om?
    Morgen moeten hubbie en ik ons melden in het ziekenhuis voor de inleiding maar waarschijnlijk heeft dit wel even tijd nodig aangezien ik nog bijna niks van weeën heb gehad en mijn baarmoedermond tot nu toe nog niet verstreken is.

Wie heeft er ervaring met inleiden op deze manier?

2. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring in en hoop ook eigenlijk dat ik er geen ervaring mee krijg.

Maar ik wil je toch heeeeeeel veel sterkte wensen vandaag en morgen, nu maar hopen dat de kleine zich vannacht gewoon gaat melden !

3. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    nee geen ervaring maar wens je veel succes toe.

4. heel veel succes meis! Lijkt me echt rot zeg! Dan te bedenken dat ik het nu al zat ben, heb dan eigenlijk nog niks te klagen als ik jouw verhaal hoor :oops:

5. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik was ook 42 weken en ben ingeleid...
    al was ik wel al gestript en had ik 2 a 3 cm ontsluiting, maar verder ook geen weeen gehad.
    Heb vanalles geprobeerd om de bevallign op te wekken met geen resultaat, helaas.... was 't ook behoorlijk zat, vooral omdat mijn man al vakantie had....

Toen ze de vliezen braken ging het eigenlijk vanzelf en zijn er verder geen weeenopwekkers gebruikt e.d.
    De bevalling heeft maar 4,5 uur geduurd.
    Maar was erg heftig, vooral omdat ik de dag ervoor al ben opgenomen aangezien er een scheurtje in de vliezen zat en de baby in 't water had gepoept... ik was totaal niet uitgerust en helemaal kapot moe...
    Daarom kon ik niet meer persen en is Hugo met de vacuumpomp gehaald...

Ik vond het écht heel erg dat het zo lang duurde, maar natuurlijk weer cliché: "je vergeet het snel weer als je de baby dan eindelijk in je armen hebt...!"

In ieder geval héél veel succes!

Gr. Niki

6. patriciap80

patriciap80 Nieuw lid

23 sep 2008
    1
    0
    0
    Marketing assistente
    Assendelft
    Ik ben 19 september uitgerekend en alles is tot nu toe nog rustig. Tijdje terug laat in de avond en 's nachts wel steken in rug en buik gehad. Kennelijk zit de baby nog goed. Morgen moet ik weer naar de verloskundige en dan ook maar de vraag stellen hoe dat nu verder gaat, als de weeen niet komen. Ben heel benieuwd. Succes!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Niki hier idd nog geen verstreken baarmoedermond dus ik verwacht dat er eerst een gel ingebracht zal worden. Bij mij zal het waarschijnlijk dus wel een aantal uren gaan duren .....
    Ben benieuwd

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik ben ook met 42 weken ingeleid, hier ook helmaal niks ,had geen harde buiken, geen ontsluiten, baarmoeder mond nog helemaal dicht.

Dus ik ben ingeleiden en ik ben om 08.oo uur naar het ziekenhuis gegaan, kreeg 's middags rond 3 uur weeen en om 4.32 is mano geboren.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb 2 kinderen. Bij beide ben ik ingeleid met 42 weken omdat er niets uit zichzelf op gang kwam. Bij mijn 1e ben ik met 42 weken ingeleid met gel. De 1e dag gebeurde er weinig. 2e dag nogmaals gel en begonnen de weeen. Bevalling duurde uiteindelijk 23 uur (ontsluiting kwam langzaam op gang).
    Bij de 2e ben ik ingeleid met 42 weken, weer met gel. 's Ochtends gebeurde er nog vrij weinig. 's Middags rond 13 uur begonnen de weeen en 's avonds om 20.06 uur is onze zoon geboren. 7 uurtjes dus.

Sterkte hoor! Groetjes Otje

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.210
    35.967
    113
    Ik ben ook met 42 weken ingeleid en dit dmv een infuus. Ben uiteindelijk 's avonds (met ks) bevallen van mijn zoontje.

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik ben ook met 42 weken ingeleid.
    Ik had nog geen ontsluiting en geen verstreken baarmoedermond. Eerst hebben ze gel ingebracht dat een nachtje mocht intrekken. De dag erna werd ik aan een infuus met wee-opwekkers gezet.
    Mijn dochter is pas de volgende ochtend geboren.

Veel succes!

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Dank voor jullie antwoorden! Zo weet ik een beetje meer over wat me te wachten staat!

13. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Succes morgen!

14. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Heb je inmiddels al je kindje al in je armen?

15. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Ik zit het topic ook al in de gaten te houden :p
    Ik hoop het voor haar van wel.

Deel Deze Pagina