te eenzijdig eten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door limmeke, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hallo

ben bijna 14 weken zwanger. Vanaf week 4 zo beroerd als het maar zijn kan.. en tot vorige week braakte ik werkelijk alles uit wat binnenkwam. Medicatie van HA en gyn hielpen totaal niet.

Nu kom ik mijn dagen door op kleine slokjes cola en stuk of 8 mandarijnen. 's avonds lukt het me om beetje warm te eten.. en soms hou ik dat ook echt binnen. Warm eten als in.. beetje shoarmavlees.. of 2 stukjes pizza... paar schepjes pasta etc. Heel soms slaag ik er in om dan ook nog een beker melk binnen te houden. Water etc spuug ik meteen weer uit.

Het voldoet totaal niet aan de hoeveelheden voedsel waarvan ik lees dat ik die binnen moet krijgen. Doe ik mijn kindje nu tekort, of alleen mezelf?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi limmeke,

je doet alleen je zelf te kort, Je kindje zorgt heel goed voor zichzelf en neemt jou reservers. Probeer gravitamon of een ander vitamine preparaat speciaal voor zwangere vrouwen te nemen!

Imke

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hi Imke

dank je voor je antwoord. Ik gebruikte vitaminen, maar die kwamen er alweer uit voor ik ze echt doorgeslikt had..
    Tis voor mij een hele geruststelling dat baby nix te kort komt..

Deel Deze Pagina