Ik ben nu twaalf weken en ondanks mijn heftige eerste trimester (5 kilo kwijt en oververmoeid) voel ik me de afgelopen 3 dagen té goed... Heel eng want dan lijkt het net alsof ik nu niet meer zwanger ben. Wie kent dit?
hey inkidinkiedoe ik heb in het begin niet heel vel kwaaltjes gehad,soms beetje overgegeven en gevoelige borsten. maar daarna helemaal niks meer,ik heb me nog nooit zo goed gevoeld als nu. vond t ook raar..maarde verloskundige vertelde me al dat ik i mn handjes moht klappen om zo de zwangerschap door te komen. ik heb zelf zo'n angelsound.als ik wat onzeker was luisterde ik even naar het hartje. dat hielp wel... groetjes
Je placenta neemt nu de meeste van de hormonen over. Dus die gieren niet je lijf meer door. Daarom voelen heel veel vrouwen zich na 12 weken opeens geweldig! Super! Zou zeggen, geniet ervan meid! Heb mij zelf ook maar een paar weken een beetje misselijk gevoeld, verder niet. Maar 3 maanden is gewoon voor heel veel mensen een beetje een omslagpunt. Niets geks aan. Straks gaat je buikje lekker groeien en voel je je zwangerder en beter dan ooit!
Ja hoor, heel herkenbaar. Bij mij waren die vreselijke misselijkheid en andere kwalen letterlijk van de ene op de andere dag totaal verdwenen en nooit meer teruggekomen! Dat was toen ik 11 weken en 2 dagen was. Op maandag nog volop overgeven, dinsdags voelde ik me plots erg goed. En dat is zo gebleven! Niets om je zorgen om te maken dus, Liz01
Dat heb ik ook hoor. Geen steken meer en krampjes, dus vraag je je af 'gebeurt er nog wel wat'. Ik wordt er ook een beetje onzeker van...
Ik heb net een vraag beantwoord van een meisje die 14 weken was en verder ook nergens last van had. Elke zwangerschap is weer anders. De een heeft veel klachten de ander niks tot bijna niks. Er komen vas nog wel wat kwaaltjes langs