kaakchirurg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linda84, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hallo, Ik heb even een vraag. Ik heb voor volgende maand een afspraak staat om 2 verstandskiezen te laten trekken bij de kaakchirurg. Weet iemand of ik dat gewoon door kan laten gaan ??

Liefs linda

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Verdoving kan iig geen kwaad want heb ik pas bij tandarts ook gehad.

Maar ik zou er gewoon even naartoe bellen dan heb je meer zekerheid hun kunnen je wel vertellen of het kan ja of nee

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Bij mij werd het afgeraden. Ze vertelden dat ik het uit moest stellen tot de eerste drie maanden voorbij waren. Maar deze zijn nu voorbij en ik denk dat ik toch niet ga. Ik wacht gewoon lekker tot na de zwangerschap want ik heb toch (nog) geen last van die verstandskies.

Groetjes

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    dank je voor jullie reactie. Ik ga volgende week maar even bellen.

5. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Van wat ik begrepen heb laat de tandarts de adrenaline achterwege bij de verdoving. Die krijg je er normaal wel bij om het bloeden minder te laten zijn. De verdoving zelf kan geen kwaad, maar de adrenaline wel (bloedvatvernauwende werking is niet goed voor de baby). Je moet in ieder geval melden dat je zwanger bent. Ook rontgen-foto's mogen niet meer (ook niet van je kaak) als die nog gemaakt moeten worden.

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mjin tandarts deed het absoluut niet ik moet ook eigenlijk een kies laten trekken maar dat doet hij pas na de bevalling dus tot die tijd loop ik gezellig met kiespijn :cry:

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bij mij ook het advies om na de bevalling verder alles te regelen.

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik heb echt een super goede tandarts en hij zei dat het geen kwaad kan. alleen maken ze geen foto`s... ik heb er voor gekozen om het nu te doen na m zwangerschap en heeel toevallig moet ik vandaag :( bleeeee
    waarom ik het toch na m zwangerschap laat doen is omdat mocht het gaan ontsteken ik geen antibiotica ofzo in mijn lijf wou en ook die verdoving zelf niet.... het kan geen kwaad zeggen ze maar hoe zeer m kies ook deed ik wou het niet!
    vanmiddag is het zover..... :cry:

Deel Deze Pagina