Stuitligging

Discussion in 'De bevalling' started by rianne19, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Helaas is het niet gelukt... Ze lag toch al te ver ingedaald met haar billen...

Was een lange middag..
    Eerst CTG, Echo, Injectie met iets wat de baarmoeder ontspant, Gesprekje, Draaipoging, weer een CTG, nog een gesprek en nog een Injectie AntiD omdat ik bloedgroep A- heb...

Waren om 1 uur binnen.. stond om 5 uur weer buiten...

Ben blij dat ik het geprobeerd heb.. maar het hakte er wel echt in.. Vond het best pijnlijk... en ben er van gaan hyperventileren.. (hiermee ben ik wel bekend dus ik verwachtte het ergens al)

Een 2de poging zou ik niet gedaan hebben, maar de gyn zei al dat dit bij mij ook geen zin had...
    Maar roep achteraf iig niet van had ik het maar niet gedaan.. dus dat is prettig...

hopelijk draait jou kleine nog wel vanzelf!

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Jammer zeg, dat het niet gelukt is. :(Ik denk niet dat mijn uk nog draait, ligt al te lang in dezelfde houding. (al een week of 10)

3. Marj

Marj Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier geen dwarsligger meer! Madam ligt keurig met hoofdje nr beneden. Dit is de 2e keer dat de baby nog in de 37ste wk uit zichzelf draait!

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    @ Agnes... Hopelijk lukt de draaipoging bij jou wel dan!

@ Marj... Kijk dat is super!

5. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier vandaag weer gekeken of mevrouw uit zichzelf gedraait was maar helaas.
    19 juli wordt ons meisje gehaald! Erg spannend allemaal!

6. mamaatje1

mamaatje1 Actief lid

Jan 7, 2010
    455
    0
    0
    NULL
    NULL
    rianne,spannend hoor.
    zou vast allemaal goed komen,je kunt je iig vast een beetje voorbereiden.
    ik heb de vorige x ook een ks gehad(ook om andere redenen,maar ook dat ze in stuit lag)en dat is me echt 100% meegevallen.
    en mijn gyn heeft een vrouw meegemaakt die wel 6x een ks heeft gehad,dus dat is ook mogelijk.(wist ik ook niet,dacht dat je niet vaker dan 2x ofzo een ks kon krijgen)

wil je heel veel suc6 wensen,en niet teveel bang laten maken.

7. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Zeg gewoon tegen je verloskundige dat je niets meer wil horen over een stuitbevalling. Wat irritant!! Jij bepaalt zelf of je wel of geen stuitbevalling doet en die doe je niet punt.
    Grrrr.... ik kan daar zo boos om worden dan mensen je iets aan proberen te praten!!

Het herstel van de ks is mij echt enorm meegevallen. Je moet er op rekenen dat je ongeveer 2 weken tot na de operatie veel in bed moet liggen. Dan gaat het echt alweer een heel stuk beter, behalve dat je vaak sneller moe bent.
    Ik liep na 4 weken weer in Amsterdam rond voor een afstudeerborrel, dus dat viel mij alles mee. En ik heb de eerste week nauwelijks rust gehad vanwege de crematie van Luuk en alles daar omheen. Dus als je gewoon de eerste 2 weken echt veel rust pakt, is 'de ellende' echt voor het grootste gedeelte alweer voorbij! Dan moet je langzaam weer je conditie op gaan bouwen en dat vond ik nog lastiger / vervelender dan de operatie zelf. Je gaat dan snel over je grenzen heen en dan roept je lijf je vanzelf weer terug de dag daarna!!!

Share This Page