Toch zwanger ondanks bruinverlies met stukjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aily, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ik heb deze maand op ong. 6 dpo lichtroze bloed verloren (1 veegje) en kreeg 2 dagen later last van matig bruinverlies (spotting, mn s ochtends) met kleine bruine stukjes erin. Kan ik ondanks dat zwanger zijn en worden?

Ik had namelijk vorige maand een soortgelijk scenario, alleen was het bloed op 6dpo toen donkerrood en was het bruinverlies veel heviger.

Omdat ik nog maar 2 rondes bezig ben wil mijn huisarts mij niet doorverwijzen voor een onderzoekje, maar ik voel mij zelf heel erg onzeker. Zijn dit vmk's/gaat er steeds iets mis? Het 1 malige bloedverlies op 6 dpo klinkt toch echt als een innesteling? Deze maand heb ik ook mijn temperatuur bijgehouden en een dag na het bloed steeg deze ook door van 37,5 naar 37,8.

Ik hoop dat iemand dit herkent en toch zwanger is geraakt ondanks dit of dat iemand dit welicht met een arts heeft kunnen bespreken?

Liefs,
    Aily

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Bruinverlies met stukjes zegt niets over of je wel of niet zwanger kunt worden. Je leeftijd (hoe jonger hoe beter), ooit Chlamydia gehad, een regelmatige cyclus (tussen 25-35 dagen) zeggen veel meer over de kans of je wel of niet zwanger kunt worden.

Je vraagt je af of die bruine stukjes van een eventuele hele vroege miskraam kunnen zijn. Dat weet ik niet, misschien wel. Maar van alle alle bevruchtingen mislukt 50% als je alle bevruchtingen meetelt, dus ook die voordat de menstruatie uitblijft. Veel he? Maar het merendeel merkt het niet op, omdat de menstruatie op tijd komt.

Stelt dit je een beetje gerust? Succes met zwanger worden!

3. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Dank je wel maanvrouwtje!!

Deel Deze Pagina