stuitligging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door belgischemama, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    de baby ligt in stuit maar sinds vanmorgen heb ik enorm last van mijn darmen en zeurige rugpijn, stekende pijn in mijn buik en schaambeen,kon amper lopen vd pijn kleine is ook zeer actief kan het gedraaid zijn of voel je dat niet zo?

2. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel weken ben je? Hier is de baby met 31 weken gedraaid van stuit naar hoofdligging en bij mij voelde dat anders dan jij omschrijft; maar dat zegt volgens mij niet zoveel, iedere vrouw voelt dat soort dingen anders. Bij mij voelde ik de baby echt draaien en vooral het draaien van het hoofd en billetjes was best pijnlijk, alsof het mijn buik uit zou knallen!

3. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    bijna 29 weken, nu ik voel de baby ook wel bewegen eerder wroeten maar om nu te zeggen dat ik het voel draaien?

4. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat woelen ken ik, misschien probeert je kindje te draaien maar lukt het niet helemaal? Bij mij is de baby uit zichzelf gedraaid toen ik 2 uurtjes of zo op mijn linkerzij lag. Toen had hij/zij ruimte genoeg om de draai te maken. Daarvoor was de baby de hele dag aan het rommelen, voelt als wroeten inderdaad.

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik ben ook zwanger en mijn kindje ligt in stuit!
    hij heeft zich wel een keer naar hoofdligging gedraaid met 29 weken en met 30 weken weer in stuit gedraaid...Dit voelde niet echt fijn, ik was er ziek van en het was een heuze aardverschuiving in mijn buik die ook pijnljik was. Nu doet hij wel pogingen tot maar tot op heden nog niet gelukt. Vrijdag gaan ze een uitwendige versie doen.

6. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ja het lijkt wel een verschuiving, kindje lag van het begin dwars in de buik links hoofd en rechts benen, sinds enkele maanden ligt het links met hoofd en de benen voor het gezicht. nu is het weer rustig dus ik denk dat het mss wel een poging tot draaien geweest is.

7. Krekeltje

Krekeltje Niet meer actief

Ik heb echt gevoeld toen mijn dochter van juiste ligging naar stuitligging is gedraaid. Wat een grote beweging in mijn buik!
    Daarna nog wel gevoeld dat ze om haar as was gedraaid, maar dat was minder erg.

8. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    vandaag gyne geweest, baby ligt nog altijd stuit maar nu met de een been tegen mijn blaas de andere ligt nog hoog in de lucht. gyne wil liefst dat het draait rond 30 weken

Deel Deze Pagina