Hallo iedereen, Ik ben twee weken en half overtijd. Heb een test gedaan maar die is negatief. Nu heb ik sinds vandaag doorschijnend slijmverlies. Wat betekent dit? Kan iemand mij helpen? Ben ik zwanger of juist niet? Vanavond ga ik bloed laten nemen bij de huisarts. Kan pas op 20 december naar de gynaecoloog... grtjs
hoi.. dit duidde bij mij op de eisprong. heb toen deze avond geklust..en ja hoor het was raak. Succes...hoop dat je snel uitsluitsel krijgt!
Geen idee.... Je lichaam kan je op zoveel manieren voor de gek houden. Misschien moet je alleen deze vraag niet in het ZWANGER ZIJN forum zetten, maar in het ZWANGER WORDEN. Groetjes, Mama in spe.
Dat is inderdaad niet te zeggen; andere afscheiding kan vanalles betekenen, van een op gang komende menstruatie tot een eisprong tot een zwangerschap. Of 'gewoon' even andere afscheiding. Dus kwestie van afwachten!
Dank jullie wel voor de reacties. Sorry van zwanger worden en zwanger zijn. Ben nieuw dus weet dit allemaal niet zo goed. Heb mijn bloed laten nemen en de huisarts gaat me rond 22.00 - 23.00 nog opbellen met het resultaat. Fingers crossed!!