Ik meende dat ik een tijdje geleden iets hierover had gelezen op het forum..maar kon er niets meer over vinden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Hier nog geen striemen maar wel wat rode lijntjes die me zorgen baren m'n moeder kwam met het verhaal dat het zou helpen. Heb het nu gekocht onder het mom baadt het niet schaadt het niet.. dus, hielp het of niet tegen striemen? En hielp het om oude striemen te laten vervagen?
Voorkomt ze niet.. Striemen komen doordat er onderhuids scheurtjes ontstaan en die bereik je niet door in te smeren. Kan wel evt striemen wat verlichten, maar eerlijk met de tijd worden ze ook lichter en toen ik vorig jaar extra ging smeren ermee nou niet het idee dat het meer hielp ofzo.
Ik smeer het iedere dag maar geen striemen oude striemen.. die heb ik op benen en billen maar eerlijk gezegd smeer ik daar amper dus of het inderdaad vervaagd weet ik niet!
T is een middeltje om oude littekens en huidstriemen te verzachten/versoepelen/littekens verminderen. Schijnt echt wel te werken. Na week 32 zat ik opeens onder de striae. Ben pas sinds van de week gaan smeren. Maar meer omdat de huid pijn doet dan dat ik hoop heb dat het werkt. Ik gebruik het ook voor het schisis litteken van mijn zoon, dat wordt er wel zachter en soepeler van en minder rood van kleur.
Nee bij mij niet... Bij de eerste gesmeerd als een gek helaas een mega zebra printje aan overgehouden (nog steeds rood) Nu bij de tweede helemaal niet gesmeerd en er niks bij gekregen..
Ik heb van alles gesmeerd, maar kwam onder de paarse strepen te zitten. Sinds een aantal weken smeer ik 2x per dag bio oil, en ongelofelijk maar waar, de striemen zijn nu al een stuk minder! Op de verpakking staat dat je min. 3 maanden moet smeren, maar ik denk dat je dan ook echt goed resultaat moet zien! Ik had er weinig vertrouwen in, maar raad het je zeker aan!
Ik gebruik bio-oil van het kruidvat merk, exact zelfde ingredienten maar dan maar 4 euro per flesje. Heb uit mijn pubertijd striemen op mijn bortsen en bennen en die zijn nu na 3 maanden bijna weg. Op mijn buik nog geen striem of streepje te bekennen... het houdt de huid goed soepel en ik zweer erbij!!! Elke avond laat ik mijn man smeren en hij vind dat helemaal niet erg
Ik vind het ook super spul! Ik heb het bij mijn 1e gebruikt en geen striemen. Nu gebruik ik het weer en gelukkig ook nog geen striemen. Mijn zus heeft in haar 1e zwangerschap striemen gekregen, nu smeert ze deze zwangerschap bio-oil en lijken haar striemen echt te verdwijnen. Ik vind het een echte aanrader dus!
Het voorkomt idd geen striemen.. Je krijgt ze wel of je krijgt ze niet.. Ik geloof dus in geen enkel smeerseltje.. Ik heb t zelf gebruikt.. Gewoon ondat het wel lekker is en ik heb toch echt striemen hoor
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen nooit gesmeerd en kreeg tegen het eind behoorlijk striae helaas..........gelukkig zijn de strepen nu heel erg vervaagd en dus gewoon wit/doorzichtig waardoor ze minder opvallen. Deze zwangerschap ben ik wel begonnen met smeren, ik kreeg van een vriendin een kleine tube van de Etos cadeau Hier heb ik er 2 van en heb ook nog bio-oil staan, maar die heb ik nog niet gebruikt.
Van collistar weet ik uit de ervaring van mijn zus en van mij dat het echt werkt! Collistar Intensive Anti-Stretchmarks Cream with Elastin-Plus 400ml Anti-Striae - Collistar parfum Dames - ParfumCenter.nl
Ik smeer bio-oil vanaf 12 weken zwangerschap 2 keer per dag en heb nog geen enkele striae en hoop ook niet dat het nog komt (maar je weet het nooit). Ik vind het zoiezo lekker op de huid omdat ie toch wat strakker aanvoelt.
Bij mij helpt het bij oude striemen(prednison periode) En nu smeer ik t vanaf begin van zwangerschap eb nog geen strepen. Erg tevreden dus
Mijn nicht zweert erbij, volgens mij had zij ook die van de kruidvat. Haar striemen zijn zo goed als verdwenen erdoor. Mijn zusje had littekens op haar gezegt en is ook gaan smeren met bio-oil, en inderdaad na een tijdje echt flink minder! Ik haal binnenkort ook maar eens een flesje in huis
Nou ik heb 3 maanden gesmeerd met bio oil maar de striemen zijn er gewoon door gekomen en nu na de zwangerschap zijn de striemen wel van donker naar licht gekleurd (dit gebeurd standaard volgens de VK) maar om het te veminderen helpt het helemaal niks !!! Dit is tenminste mijn ervaring.. ben al een aantal flessen verder en smeerde keurig iedere ochtend en avond
Als de striemen er toch doorkomen, moet je nagaan hoe erg het was geweest als je niet had gesmeerd haha....
Ik zweer bij bio-oil! Ik weet niet of het helpt tegen striemen (ben zoals je ziet nog niet zo lang zwanger ) maar tegen pigmentvlekjes helpt het tot nu toe super! Ik heb het een paar keer gesmeerd en ik zie nu al verschil! En ik vind het heeeeerlijk ruiken!