ruzie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moniek1979, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    al dat geruzie bij ons in de familie, om niets! kan wel janken(mijn hormonen werken ook nog eens extra goed) en ik zo blij dat ik zwanger ben en het hartje heb gehoord! maar niemand die daar verder blij over is, ze hebben het allemaal alleen nog maar over dat stomme gedoe en geroddel wat alleen maar erger en erger word gemaakt! :( :cry: :cry:

is hier iemand wel heel blij voor me en met me? :oops: :(

2. das idd niet erg leuk als ze niet blij voor je zijn :(

ik ben wel heel blij voor je hoor :D

liefs marieke

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Tuurlijk meissie, ik ben blij voor je :)
    Kom maar lekker bij ons uithuilen !

Racebabe

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ben blij voor je hoor meid!

Probeer maar gewoon lekker van je zwangerschap te genieten en trek je van de rest niks aan!(gemakkelijk gezegd natuurlijk)

Het enige waar jij aan moet denken,is het kleine wondertje in je buik! ;)

5. lucie

lucie Actief lid

13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ha Moniek,

Wij hebben geen ruzie in de familie, maar hebben gewoon niets met elkaar. Daarnaast hebben er een aantal zelf veel problemen, waardoor men ook nog eens extra met zichzelf bezig is. Dus ik herken het een beetje... Nu tijdens mijn zwangerschap kan ik daar extra last van hebben en verdrietig van worden. Ik hoop dat het binnen mijn eigen gezin er later anders aan toe gaat! :(

Ik ben zeker ook blij voor je dat je een derde wondertje krijgt! \:D/

Ik zag dat je je derde kindje krijgt en dat je eerste twee al wat ouder zijn (album). Hoe oud zijn ze als ik vragen mag? Het lijkt in ieder geval op mijn situatie (oudste net 6 jaar, jongste net 4 jaar en nu in juni uitgerekend van de derde) en je dochter en zoon lijken zelfs qua uiterlijk op elkaar, helemaal sinds mijn dochter sinds twee maanden ook een brilletje heeft!

Hoe valt dat bij jouw kindjes dat er nog zo'n kleine bijkomt? :p
    Wat zijn de reacties van je omgeving? :(

Veel succes en laat je niet gek maken! (Dan doe ik het ook niet, hahahahaha).

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meis,

Ik ben ook heeeeel blij voor je ik weet hoe het is om voor de eerste keer het hartje te horen dus ik voel met je blijdschap mee... Laat die familie maar lekker z'n gang gaan jij moet lekker genieten van die kleine gup in je ;)

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina