hallo, iheb sinds paar dagen erge steken menstruatie klachten , hardebuik,na dat ik gewerkt heb ,ik werk in schoonmaak 20 uur per week, ik kreeg het s avonds, s morgen verloskunige gebeld, urine in geleverd geen blaasonsteking, ik moest eff rust nemen ,dus zit nu thuis, morgen moet ik extra komen bij vk,zal benieuwen wat ze zegt, wou net toch effe stofzuigen,toen kreeg ik al weer steken ,en heb er al weer last van ,grr, maar morgen als goed is weer werken ,ik zie de al tegen op! wat moet ik hier mee? mijn lg heeft al me wel aan gemeld voor de bedrijfarts!wat moet ik verwachten dadelijk bij bd? liefs
Harde buiken zijn een teken dat je rustiger aan moet doen. Schoonmaakwerk ik ook wel lichamelijk erg belastend!
Ik zou het ook rustiger aan doen. Zeker ook omdat je buikpijn klachten hebt. Fijn dat je even extra langs mag komen. Ik denk ook dat ze zal zeggen dat je het rustiger aan moet doen. Sterkte!
Hier ook buikklachten. Ik ben nu 18+3 weken en heb snel last van steken. Van mijn dochter deed ik alles nog maar nu zelfs fietsen of me dochter even optillen na een valpartij kan al snel steken veroorzaken en krampen. Mijn gyn zei ookal dat het eigenlijk moet minderen en me lichaam zelf aan geeft hoeveel ik nog aan kan. Ik til dus ook echt niks meer en anderen doen het voor me. Stofzuigen heb ik ookal 2 weken niet gedaan -_- Voel me best nutteloos