ik ben nu 38 weken en 3 dagen en heb vanaf ongeveer vrijdag /zaterdag een beetje een beurs gevoel in mijn buik het lijkt een beetje op menstruatiepijn en heb het ook in mijn onderrug zal het een teken kunnen zijn dat de bevalling elk moment kan beginnen ? ben sávonds ook wel eens misselijk en ik moet veel naar het toilet heb nu echt een super stoelgang en de kleine meid is nog niet volledig ingedaald ........?ben ook heel erg moe .. wie herkent dit
Hallo Prizzy, Heel herkenbaar ik ben nu38 weken en 4 dagen (1/6 uitgerekend) en heb sinds vorige week woensdag ook die soort van menstruatiepijnen en de baby is heel druk aan het bewegen. Echt moe ben ik niet maar ik slaap echt als een os. Van vriendinnen hoor ik dat dit de voortekenen zijn maar ja we moeten toch geduld hebben denk ik ! Groeten Natascha
Zijn volgens mij indalingsweeën daar kun je ook misselijk van worden volgens mij. Als de baby nog heel druk is dan kan het nog even duren want de baby wordt als de bevalling op het punt staat juist veel rustiger gaat meer slapen om de bevalling goed aan te kunnen. Dus denk dat je nog eventjes moet wachten, maar 't kan natuurlijk ook vanmiddag nog beginnen dat is nou het leuke van een bevalling.... je weet het nooit! Oh en geef lekker toe aan je vermoeidheid ga SLAPEN!! Want je hebt je kracht straks hard nodig en daarna heb je weinig kans om bij te slapen.
Ja ik herken die moeheid en vage soort menstruatieklachten wel... Ik heb in maanden niet zo goed geslapen, ik zaag hele oerwouden om. Ook wordt ik vaak ineens misselijk, en heb ik last van een soort opvliegers... Ik krijg het dan ineens heel erg warm. In tegenstelling tot jullie, is mijn baby juist enorm rustig.... Het slaapt alleen maar... Ik heb deze klachten al vanaf 37 weken... dus.. het zijn wel voortekenen, maar het zet bij mij nog niet door...
Hier nog een aftellende mama. Heb ook af en toe menstruatieachtige pijn, ook s'nachts of na het plassen. Ben nu ook moe, ga tussen de middag even een dutje met de hond doen. Dat beurse gevoel aan de buik heb ik ook wel, voelt als blauwe plek, volgens mij is dat gewoon vh bewegen vd baby. En de baby van ons beweegt ook veel de laatste tijd. Afgelopen maandag zei de vk dat het nog genoeg ruimte had.