Ff vraagje , sinds vanmorgen heb ik harde buik .buikpijn.mentruatie krampen. Die menstruatie krampen gaan niet over . Want kan dat betekenen? Het voel alsof je moet naar de wc voor nmr 2. Pfff doet echt zeer.
Misschien onder de douche gaan? Het schijnt dat als het echte weeën zijn, ze dan vaak beter doorzetten (en dan uiteraard bellen) en bij oefenweeën het wegzakt.
Misschien zijn t je darmen die in knel zitten/verstopt? Dat kan enorm pijnlijk zijn. Ik ervaar voorweeen niet als pijnlijk, meer vervelend
Nou, ik heb zulke heftige voorweeën gehad bij mijn jongste zoontje, waren rugweeën, dat toen ik in het zh kwam ze mij direct op de verloskamer hebben gelegd. Ook de vk en gyn waren overtuigd dat ik echte weeën had....Maar na een paar uur kon ik toch echt naar huis. Waren het "gewoon" voorweeën Maar oooooh die deden serieus meer pijn dan 2 weken later de hele bevalling!
Hier hetzelfde verhaal, jeetje wat had ik pijn de hele dag. Precies 1 week later weer terug toen wel met echte weeen
Hoi, ik ging onder de douche gelukkig gingen ze weer weg na 10 min.het was een soort menstruatie kramp in mijn rug alsof iemand met een mes in mijn rug ging heen en weer.
het zou kunnen dat er even een zenuw bekneld was doordat de baby erop drukte. gelukkig is het nu even weggezakt.