34.2 weken, dik 2 weken voor op groei en in stuit! Wie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bjanc, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ladies,

Moeke is vandaag weer eens bij het echo centrum geweest voor een extra echo omdat de baby groter is dan gemiddeld. Niet extreem, maar wel groter. Hij ligt nu 2 weken (en een beetje) voor op groei.

Prima dat kan, maar nu komt het, 4 weken geleden lag hij in de stuit, 2 weken terug lag hij goed, vandaag lag hij weer in de stuit.. ze zeiden dat ze vanaf 36 weken gaan draaien in het ziekenhuis... Maar, als ik goed tel, ligt beeb 2 weken voor en zou hij nu dus al 36 weken zijn qua groei?! Kan hij dan uberhaupt nog wel draaien nu dan?

Moet over een kleine 2 weken dus goed liggen, ik vraag het me af, ligt vaak in de stuit. Daarbij, dochter was 2900 gram.. Hij is nu nog maar 300 gr lichter dan dochter voldragen was, dus veel extra ruimte van de eerst zwangerschap heeft ie niet?!

Laat jullie gedachten eens gaan over bovenstaande?

2. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    De eerste lag in dwarsligging hele zwangerschap met precies 38 weken voor de eerste keer in hoofdligging en ingeleid en geboren.

Tweede kindje hetzelfde een dag voor de geplande keizersnede draaide ze naar hoofdligging. Ingeleid en geboren . Met 38/3

Derde kindje in stuitligging en is met ruim 37 weken pas in hoofdligging gaan liggen en met 38 weken geboren .

Had wel kleine kindjes .

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Die van mij lag met 32 ook nog met het hoofd omhoog maar nu sinds een week toch goed. Ook ligt hij 2 weken voor op groei ivm diabetes.
    Niet problematisch gelukkig.
    Denk dat beide dingen dus nog goed kunnen komen!

Deel Deze Pagina