Grrrrrrrrrrrrrr! even van me af schrijven voordat ie thuiskomt van zijn werk /begin hormoon aanval Nog 10 weken. Tijd voor mij om de adreslijst van de geboortekaartjes maar eens volledig te krijgen zodat ik daar straks niet over loop te stressen. Een aantal weken geleden al aan manlief gevraagd wie hij van zijn oud collega;s een kaartje wilde sturen. (ik ken die mannen niet) Dus vandaag stuur ik hem een mailtje op zijn werk met de namen van die mensen en het verzoek om de adressen te verzamelen in de loop van deze en volgende week. Stuurt hij die collega;s een mail met daarin: "ze is bijna uitgeteld en ZIJ wil jullie een geboortekaartje sturen" Was leuker geweest voor mij dat hij erin had gezet "ze is bijna uitgeteld en WIJ willen jullie een geboortekaartje sturen" Nu heb ik helemaal het gevoel dat hij niet betrokken is en dat is /end hormoon aanval Hij is heel lief hoor en is juist heel betrokken, gaat mee naar elke afspraak bij de VK enzo, maar hij is gewoon niet echt tactisch soms. Hebben jullie er ook zo een rondlopen die van die tactvolle opmerkingen kan maken?
ach meid toch Mannen zijn nou eenmaal niet zo slim als ons! De mijne is ook een ster in goede opmerkingen maken hoor. En een man die wel tactisch opmerkingen maakt is homo, kan bijna niet anders . Mijn beste vriendje is homo en die zegt echt bijna altijd net het goede op het goede moment!
Hihi, ik moet echt om je lachen. Niet lullig bedoeld hoor maar meid, wat kan jou die ene letter nou schelen?
Het maakt me ook niets meer uit hoor Op het moment zelf was het even slikken en relativeren. Normaal zou dat me namelijk helemaal niets uitmaken en zou het schouders ophalen zijn geweest. Daarom schreef ik het ook op, juist om de humor van die hormoontjes even erin te gooien
Die hormonen hahah heerlijk hè, geloof me dat blijft nog lang :-D Enne die adressen, gewoon in bestandje op etiketten afdrukken. ideaal, al op de enveloppen plakken, kan je mannetje ook niks fout doen straks hihi