Hallo, Ik heb een vraag. Ik ben nu 4 weken zwanger, nu was mijn vraag of je gewoon gemeenschap mag hebben, of is het beter nog even te wachten?
ja hoor dat mag gewoon het enige wat ik zelf merkte was dat ik minder 'nat' werd en minder libido de eerste 10 weken kan niks gebeuren hoor
Ja hoor je mag lekker gaan ketsen je mag zelfs nog tot de dag voor de bevalling gemeenschap hebben... maar als het tijdens de zwangerschap iets niet goed gaat bv bloed verlies ofzo dan raden ze het af maar zo lang dat niet is kan je gewoon lekker blijven genieten Have fun
mijn vriend vind het momenteel ook eng hoor die gek ddenkt dat hij mijn vliezen kan breken hahahahahaah mannen denken te veel moeten ze niet doen hahaahah
Nee hij heeft dat nu pas sinds een week of twee ofzo... Nee mijn hormonen waren zo sterk dat ik elke dag wel wilde ketsen hahahaha.. maar als je 9 maanden geen sex kan hebben dan zou ik echt gek worden.. die laatste 6 weken overleef ik wel .... hoop ik ... wat een onderwerp eigenlijk hahahah
Mijn vriend maakt soms wel eens een grapje ( achteraf ) en dan zegt tie '' Zo heb weer ff een goed gesprek gevoerd met mijn zoon '' hahaha ... Mannen...
ik heb mijn man ook ff moeten overtuigen dat hij niks kon raken of onderspuiten........hihi..... en toen ie daarvan overtuigd was
ik heb me vriend duidelijk gemaakt dat het geen kwaad kan en dat heeft hij goed begrepen hoor . alleen mij hormonen zeggen nu wat vaker nee haha. maar daar begint hij nu aan te wennen. moet wel zeggen dat ik er stukke minder van geniet hebben jullie dit niet?
Ik hoef mijn vriend nergens van te overtuigen! Volgens mij vind ie mij nog altijd even sexy of misschien zelfs nog meer nu, want hij wil nog altijd evenveel of meer als anders haha.
Nou, wij durfden ook een hele tijd niet. Afgelopen weekend durfden we voor het eerst... Ik vond het doodeng en ging daarna meteen checken op bloed hahaha, maar het zat goed. We hebben allebei genoten! Dus vanaf nu gaan we er weer voor hoor
Mijn man wil zelf niet, hij vindt het geen leuk idee dat ons ukkie daar zit terwijl hij bezig is.. Beter voor mij ook, mijn libido is behoorlijk aangetast door de zwangerschap..