Ik ben erg benieuwd of jullie bij de tweede hetzelfde of het andere geslacht kregen en natuurlijk hoe jullie dat vinden!
Heb 2 dochters en ik ben nu in verwachting van een jongen. Ik vond het erg leuk dat de eerste 2 meisjes waren, bij deze derde maakte het me niet uit.
M'n eerste is een meid geworden en me 2e een jongen...dat vind ik natuurlijk helemaal super omdat het toch een koningswens is En me 3e is ook een jongen....ben er super trots op!
Leuk om te lezen! Hadden jullie bij de tweede ook een voorkeur voor hetzelfde of juist het andere geslacht?
de eerste ruim 4 jaar geleden was een meisje (waar mijn voorkeur toen ook echt na uit ging ) en nu ben ik in verwachting van een jongen we vinden het ook heel leuk dat we dadelijk een jongen en een meisje hebben anne wilde nu ook alleen maar een broertje, een zusje vind ze stom waarom weet ik niet.
Ik had al 1 zoon, en bij de 2de zei ik dus gelijk ik wil nog een zoon waarom: omdat ik dacht van oh ik hoef geen meisje want daar krijg ik later veel last mee in de puber tijd enzo hahaha.. dus was heel blij met een jongen 2 jongens dus.. Maar ik en mijn partner willen nog meer kids en toen ik zwanger raakte van deze was het eerste wat ik zei ik hoop op een meisje omdat ik zovaak na heb gedacht van ik wil toch ooit ook een relatie hebben met mij dochter zoals ik die met mijn moeder heb stel je voor dat ik dat nooit heb kunnen hebben wat dan wel mischien niet mist.. En nu weten wij dat wij een dochter krijgen en zijn daar super blij mee echt.. maar als het een jongen had geweest was ik er ook heel blij mee geweest had alleen jammer gevonden dat ik nu geen meid kreeg.. Maar ze is nog klein en gezond zover ze kunnen zien en kan niet wachten tot de beval datum er is hahaha Heel verhaal Groetjes brenda
onze eerste is een stoere boy en hij krijgt er een broertje bij ik had geen voorkeur dacht zelf dat het weer een boy zou zijn een meid leek me ook leuk en voor ons zoontje lijkt het me wel leuk dat hij een broer krijgt maar een zusje had ie vast ook leuk gevonden maakt me echt niet uit prijs me heel gelukkig dat ik tot nu toe twee superzwangerschappen heb gehad
Hoi, Wij hebben een zoon en nu krijgen we hoogstwaarschijnlijk een meid erbij! Een naam is wel heel moeilijk hoor, jongensnamen zat maar een meidennaam....? Veel succes!