hoi meiden ik heb sinds een paar weken erg last van mijn stuitje! en dan vooral name als ik gaat zitten en opsta? hoort dit ook bij de zwangerschap? of is het iets anders? het voelt heel beurs aan zeg maar! en doet nogal vervelend pijn als ik wil zitten of opstaan.. herkent iemand dit? groetjes allemaal en fijne pasen
hai hai ja ken het wel ik heb het ook n uias he twee wat minder maar pff tis vervelend waarschijnelijk hoort het gewoon bij de zwangerschap goed recht zitten en een warme douche helpt wel teminsten bij mijn gr jeannet
Jemig, ik ben nog lang niet zover...maar hier ook al een zeer stuitje. Volgens de verloskundige was dit hormonaal en had dit te maken dat het al een beetje aan het 'verweken' was. Ik voel het eigenlijk continu en als ik teveel doe in huis ofzo dan is het echt pijnlijk met zitten en staan en lopen. Groetjes, Eva.
ik heb het ook al een tijdje, vooral als ik teveel in het huishouden heb gedaan of idd te veel heb gelopen, probeer maar gewoon rustig aan te doen.
Ik heb er iedere dag erge last van maar ik heb bekkeninstabiliteit. Het hoort in ieder geval bij bekkenpijnen en kan verergert worden door een verkeerde houding. Ben nu bij een fysio en van de arbo arts mocht ik halve dagen gaan werken omdat het onhoudbaar was...hoop dat het bij jou niet zo ernstig wordt, sterkte en succes!
Bij mij is het sinds de laatste dagen heel erg. Schijnt inderdaad iets met de hormonen en verweken te maken te hebben. Wellicht kan je fysio wat tips geven.
Yep, last van mn stuitje heb ik een aantal weken ook gehad. Heb toen de vraag ook gesteld hier bij de verloskundige maar het schijnt dat dat ook een vorm van bandenpijn is maar dan bij je stuitje. Erg vervelend maar weinig aan te doen, ik heb er soms met vlagen nog wel eens last van.... Alle banden enzo verweken daar beneden.... Sterkte er mee!