Hoi, ik zie hier steeds best wel goede verhalen over WW met punten. Hoeveel val je er ongeveer mee af in een week? En hoe kan je lid worden en krijg je ook een persoonlijk dieet met punten? En heb je ook aparte avond maaltijden? Hou namelijk niet zo van aardappels en groente? En hoe kan je lid worden? Bedankt alvast. Groetjes
Je mag je eigen menu samenstellen. Dus gewoon aan de hand van een boekje kun je kijken hoeveel punten een product is en ze berekenen op de cursus dan je aantal punten en dan kun je zelf kijken wat past binnen dat aantal. In het begin even zoeken maar na een paar weken weet je wel uit je hoofd hoeveel bepaalde producten zijn. Lid worden kan online maar ook op een daadwerkelijke cursus kijk even op hun site voor meer info.
En hoeveel je er mee afvalt is persoonlijk en hangt af van hoe precies je bent met wegen en schrijven en hoeveel je af moet vallen. Als je bij wijze van 40kg kwijt moet zul je meer afvallen dan eanneer je er 5 kg vanaf moet hebben.
Bij mij moet er een kilo of 8 vanaf. Maar als je lid wordt online krijg je dan ook je boekje en kan je je menu dan makkelijk samen stellen? Ik doe het zelf liever via internet en niet zo via en cursus Bedankt trouwens voor de info Groetjes
hoeveel je per week afvalt is eigelijk niet zo relevant. In het begin let je daar heel erg op maar later wordt het gewoon een levenswijze. Het kost me totaal geen moeite. Ene week val ik een paar ons af, andere week een kilo. Het gaat gewoon goed. Ben vandaag een half jaar bezig en zie onderschrift...
Ik heb het online gedaan en op zich tevreden. In het begin is het inderdaad even zoeken over hoe en wat maar uiteindelijk weet je het wel. Ik wilde ongeveer 14 kilo kwijt maar ben op 7 blijven hangen omdat er geen zin meer in had Nou ja, ik ben mijn zwangerschapskilo's kwijt geraakt dus dat was al erg fijn Dat boekje heb je inderdaad niet nodig als je het online doet (ik heb dat trouwens ook niet gekregen) maar op de site vind je wel heel veel tips en recepten e.d. Je mag trouwens ook zelf weten wat je eet dus geen maaltijden enzo waar je je perse aan moet houden. Door ww krijg je gewoon inzicht wat je eet en pas je je eetgewoontes gemakkelijk aan. Ik dacht bijvoorbeeld van bepaalde dingen dat ze redelijk goed waren maar toch niet goed bleken te zijn. Het enige échte nadeel aan online vind ik dat je best veel zelf in moet voeren omdat veel producten niet in de lijst stonden. Dat was voor mij veel werk maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Iemand anders vind het misschien niet vervelend.
Als je het online doet kun je ook even aan het begin van de daadwerkelijke cursus langs gaan en kun je alsnog een boekje kopen (en eventueel een rekenmachine) dan kun je het ook zo bij houden. Ik vond de cursus in het begin ook erg eng maar het was een enorme stok achter de deur. En ke wordt wel discreet gewogen hoor en je houd gewoon je kleren aan... Ik dacht altijd maar iedereen die hier zit wil afvallen dus niemand vind het vreemd dat ik hier ben... Hihi
Ik doe de online cursus via een app op mijn iPhone. Wrg handig en je kan er alles in opzoeken en houdt je punten bij